Saffee Cleansing márka | Balancing tonik, Kétfázisú micellás víz | TESZT

 A mai posztban egy olyan márkának a 2 termékét mutatom be, amiről ezidáig nem is hallottam.
A márka neve a Saffee Cleansing, a két termék pedig a Kiegyensúlyozó tonik kombinált és zsíros bőrre és a Kétfázisú micellás víz.

Nagy meglepetés volt a csomag tartalma, amit tesztelésre kaptam és mivel ezidáig nem hallottam a márkáról (ahogy feljebb már írtam), ezért elkezdtem utána keresni, de nem nagyon találtam róla semmit. Egyedül a Notino oldalon találtam meg őket és a csomagolásról annyi derült ki, hogy az EU-ban gyártották, és a termékeken található címke alapján valószínű, hogy francia.

Térjünk is rá a 2 termékre :)

 Kiszerelés:
Mind a 2 termék 250 ml-es. 

Csomagolás:
Letisztult.
Kék, áttetsző műanyag flakon és fehér pattintós műanyag kupak.


Már idejét sem tudom, hogy utoljára mikor használtam tonikot az arcomra, de volt egy időszak, mikor elengedhetetlen volt a napi rutinomban. 


Amit ígér:
A minőségi Saffee Cleansing tonizáló készítmény segít teljesen megtisztítani, harmonizálni és felfrissíteni az arcbőrét.
Tulajdonságok:
  • - minimalizálja a túlzott faggyútermelést
  • - mattá és selymes tapintásúvá teszi az arcbőrt
  • - eltávolítja az arcbőrről a szennyeződéseket és a faggyút
  • - összehúzza a pórusokat
Használata:

Vigye fel kozmetikai vattakoronggal és körkörös mozdulatokkal ápolja le az arcbőrét. Használja minden reggel és/vagy este.

Vélemény:
Minden reggel használom és arra nagyon szeretem, hogy arcmosás után a víztől kiszáradt bőrömet szépen visszahidratálja, felfrissíti, puhává teszi és felkészíti a további ápolásra. 
Azt nem vettem észre, hogy a faggyútermelést csökkentené, mert pár óra után kifényesedik a T-vonalam.





Amit ígér:
A minőségi Saffee Cleansing micellás víz pár perc alatt alaposan eltávolítja a sminket az arcáról, ugyanakkor megtisztítja az arcbőrét a mindennapi szennyeződésektől és az elhalt hámsejtektől is.
Tulajdonságok:
  • - hatékonyan távolítja el az arcbőrről a sminket
  • - teljesen tisztává teszi az arcbőrt
  • - az arcbőr lágy és rugalmas tapintású
Használata:

Vigyen fel megfelelő mennyiségű készítményt a kozmetikai vattakorongra, majd lágyan törölve távolítsa el a sminket és tisztítsa meg az arcbőrt. Használat előtt alaposan rázza fel.



Vélemény:
Felrázás után fehér, tejszerű lesz a micellás víz.
Amit ígér, azt be is tartja.
Szépen eltávolítja a sminket. Egyedül a szempillaspirál eltávolítást nem tudtam kipróbálni, mivel én most azt nem használok. Viszont a tartós, matt rúzsaimmal, a tusvonallal, az alapozóval szépen elbánt. Könnyedén leszedi.
Amit imádok benne, hogy egyáltalán nem hagy maga után semmi réteget.
Nincs zsíros érzet az arcbőrön.
Bármilyen bőrtípusra használható.

A márka további termékei, amiket a Notino webáruházból tudtok megrendelni:
- micellás víz,
- makeup lemosó,
- hidratáló tonik az érzékeny száraz bőrre.