NSI Polish Pro gél lakkok | színminták

Nagyon régen volt a blogon körömlakk teszt. Ennek oka pedig, hogy már nem használok hagyományos lakkot, csak gél lakkot.
Számomra sokkal kényelmesebb. Imádom, hogy nem kell szárítgatni (nem lesz párnalenyomatos :D ), nem kopik le pár nap alatt, így az elkészült szépségeket akár 4 hétig is viselhetem. A mai posztban 4 db NSI márkájú UV gél lakkot mutatok nektek.
Nagyon sok szép színben kapható, ezért is volt nehéz a választás.
Végül ez a 4 árnyalat mellett döntöttem.

Az első választásom egy nude színre esett. Ilyen árnyalat még nem volt a kollekcióban és azokon a napokon amikor ötletem sincsen, hogy milyen legyen a körmöm, akkor általában egy ilyen visszafogott színt viszek fel a körmeimre.

Az árnyalat neve Nude.

Nagyon tetszik. A fotón 2 rétegben látható. 1 rétegben tökéletes francia manikűrhöz.

Tavaszra szerettem volna válogatni színeket, de amikor megláttam a következő árnyalatot, egyből beleszerettem. 

Az árnyalat neve Hot Stones.

Nagyon különleges szín. 2 rétegben látható a fotón. Ideális számomra a borongósabb évszakokban.

A következő szín már inkább tavaszi. Az árnyalat neve Calming Lavender.

Sokkal lilább színre számítottam, de ez is tetszik.

Szerintem igazán nőies, visszafogott, mégis különleges hatást kelt.

Számomra a tavasz egyik színe a lila, ezért is szerettem volna egy pasztellesebb árnyalatút. Szerencsémre sikerült is találnom. Az árnyalat neve Lilac and Lace.


Teljesen magával ragadt ez a szín. Ez a tavasz :)

Itt láthatjátok a 4 színt egymás mellett. Mindegyikkel elégedett vagyok. Mind a 4 lakk jól pigmentált. 2 rétegben szépen mutat. A lámpa alatt tökéletesen szárad. Csak jót tudok mondani erről a márkáról, és örülök, hogy ezt a márkát kipróbáltam.
Én gél lakkokat az enails.eu oldalról rendeltem. Még most is le vannak árazva. Sajnos több szín már el is fogyott.

A végére pedig 2 körömfestés.

A Hot Stone lakk tavasziasan.

A Lilac and Lace üdén és csillogva :)

A másik 2 gél lakkal is biztosan fogtak még látni köröm festést, ezért is kövessetek az Instagramon, mert általában ott szoktam közzétenni.
Megtaláltok @adryennbeauty néven.