Yamuna Gyümölcssavas peeling | Teszt

Kipróbálásra, tesztelésre kaptam ezt a Yamuna peeling-et, aminek természetesen nagyon megörültem, mert ezidáig nem használtam terméket ettől a márkától.

A termékről:
Az érzékeny bőr is igényli a rendszeres hámlasztást, ugyanakkor ajánlott elkerülni a szemcsés radírok okozta mikrosérüléseket. A fekete áfonya, cukornád, cukorjuhar, narancs és citrom kivonatából készült AHA-savas peeling gyengéden, de hatásosan távolítja el az elhalt hámsejteket, ezáltal tisztítja a bőrt, illetve elősegíti az arckrémek hatóanyagainak felszívódását. 

Kiszerelés:
200 ml-es műanyag tégely. Megfelelő méret.

Állag:
Géles, könnyen el lehet oszlatni az arcon.

Használat:
Vigyük fel vékony rétegben a megtisztított arcra, hagyjuk 15 percig hatni, majd töröljük le, utána hidratáljuk a bőrünket a típusunknak megfelelő hidratálókrémmel. Heti egyszeri használata ajánlott. Frissen hámlasztott bőrünket még fokozottabban érdemes fényvédő krémmel védeni az UV-sugárzástól!

Vélemény:
Ez az első AHA savas termékem, előtte csak BHA savas terméket használtam.
Röviden a vélemény az, hogyha elfogy akkor valószínű, hogy pótolni fogom, mert nekem nagyon bejön :)
Szeretem a géles, könnyed állagát, azt, hogy könnyen fel lehet vinni a bőrre, könnyű eloszlatni, ahogy feljebb már írtam.
A használata is pofon egyszerű. Miután vékony rétegben felkenjük az arcunkra, hagyjuk 15 percig hatni. Felkenve enyhe hűsítő, bizsergető érzés, ami 1-2 perc elteltével elmúlik. Mire letelik a hatóidő, megszárad az arcon és ha hozzáérünk, akkor érezni egy vékony maszk réteget. Nem kell megijedni, simán lejön meleg vagy langyos vízzel. Utána nem marad más csak felfrissült, tiszta, puha bőr.
Szépen hámlaszt.
Én általában este használom, heti 1 alkalommal.
Kellemes, citrusos, gyümölcsös illata van. Szerencsére nem tolakodó.
Irritációt nem tapasztaltam.
Nagyon szereti a bőröm, sokkal kevesebb a pattanásom és bőrhibám.

Mindenképpen érdemes kipróbálni!
Az ára is baráti. 970.-
IDE KATTINTVA