AVON mark. Show Glow ajakfény | Amber, Moonstone, Rose Quartz | Teszt

Volt olyan időszakom, amikor csak szájfényt használtam és nem is tudtam volna elképzelni, hogy rúzst kenjek fel az ajkaimra. Aztán bejöttek a folyékony és matt rúzsok, amik teljesen elvarázsoltak. Mikor megláttam az Avon januári újdonságai között ezeket a mark. Show Glow holochrome ajakfényeit, arra gondoltam, hogy hosszú idő után újra használhatnék szájfényt.

A négy árnyalat közül én ezt a hármat választottam:
Rose Quartz
Amber
Moonstone

Amber

Ez az árnyalat arany-bronzos-narancsos. Főleg arany csillámok vannak benne, de jobban szemügyre véve megtalálható még rózsaszín és elvétve ezüst csillám is.


Moonstone

A kedvencem lett ez a szín. Igazán különleges a barnás-narancsos-vöröses árnyalatban megtalálható ezüst és zöldes-kékes csillámokkal.


Rose Quartz
  
Ez az árnyalat is inkább narancsos-bronzos, de az arany, rózsaszín, lila és ezüst csillámoknak köszönhetően van egy lilás-rózsaszínes árnyalat is benne, attól függ, hogy milyen szögből esik rá a fény.


A három árnyalat egymás mellett.
Szobában és napfényben:
↑ Itt nagyon szépen látszik a csillogásuk.

A három árnyalat az ajkaimon.
2 különböző fényviszony között:

Sajnálom, hogy az igazi szikrázó csillogásukat nem tudtam lefotózni :( 

Imádom, hogy mindhárom ajakfény használatakor szinte minden mozdulatnál más színben pompáznak az ajkaim és a magas fényüknek köszönhetően nedves, vizes hatást keltenek.

Rúzs felé nem használtam őket, de szerintem nagyon jól tudnak mutatni bármilyen színű rúzzsal.
Önmagukban is megállják a helyüket. Az applikátor túl kevés ajakfényt vesz fel, ezért,  hogy elérjem a számomra megfelelő színt, 3x-4x bele kell mártanom a tubusba.

Nem ragacsos érzetűek és szerencsére a csillámokat sem lehet érezni bennük.

A tartóssága a szokásos, mint amennyire tartós szokott lenni egy szájfény. Evés, ivást nem bír ki. A nap folyamán többször újra kell kenni.

Biztosan sokat fogom használni őket tavasszal és nyáron :)

Az ajakfényeket ITT találjátok az Avon webshopjában vagy keressétek fel Avon tanácsadótokat :)