Inecto Naturals Coconut gazdagon tápláló sampon és hidratáló hajkondicionáló

Sziasztok!
Tavaly november végén írtam egy posztot, hogy az Inecto Pure termékcsalád Inecto Naturals néven újra elérhető a vásárlóközönség számára. A megújult külső mellett, az összetevőkben is történt változás. A felhasznált alapanyagok 90%-a organikus eredetű, és nem tartalmaznak parabéneket, színezéket és allergén illatanyagokat. Az Inecto Naturals termékek tiszta kókusz- és argánolaj felhasználásával készülnek, melyek védik és táplálják a bőrt és a hajat.
A mai posztban a kókuszos család 2 tagjáról a Gazdagon tápláló samponról és a hidratáló hajkondicionálóról írom le a véleményemet.

 A csomagolása, külseje, ahogy feljebb írtam teljesen megújult. 
Imádom, hogy a színvilága visszaadja a kókusz színeit.

Mind a 2 termék fehér alapon barna betűket kapott, valamint sötétbarna felpattintós kupakot.
500 ml-esek.
Ezeknél a termékeknél egész nagy mennyiséget kapunk. Ami szuper.


Tetszik a kupak kialakítás (felpattintós) is, mert aminek csavaros, azzal általában kínlódni szoktam, főleg mikor csúszik, vizes a kezem :) Egyébként le is lehet csavarni, ha esetleg valaki azt szereti ;)


Sampon

Amit ígér:
Az organikus kókuszolajat tartalmazó speciális formula gyengéden tisztítja, hidratálja és revitalizálja a hajat.

Száraz és nagyon száraz hajra.

Illat:
Fantasztikus :) Imádom. Édeskés kókusz.

Hajkondicionáló

Amit ígér:
Az organikus kókuszolajat tartalmazó speciális formulája lággyá, ragyogóvá és könnyen kezelhetővé teszi  a hajat. Azonnal  beszívódik a hajba és mélyen táplálja, hidratálja a hajszálakat.

Használat:
Hajmosás után a nedves hajba masszírozni, majd  1-2 perc elteltével lemosni.

Illat:
Szintén ugyanaz, mint a samponnál. Édeskés kókusz, amit nem tudok megunni :)

Véleményem a 2 termékről:

Én a hajamat kétszer szoktam átmosni, a hossza és a dússága miatt. Így tettem ezzel a samponnal is, így örülök neki, hogy ilyen nagy kiszerelésben kapható.Nagyon jól habzik. Kellemes kókusz illatú lesz a hajam tőle. Nekem feltétlen kell használnom utána kondicionálót.
Így mosás után következik a balzsam.
Az állaga elég sűrű, de könnyen el lehet oszlatni a hajon. Nem szeretem, ha a balzsam nagyon folyós.
Én az egész hajamra egy tenyérnyi mennyiséget szoktam felvinni.
1-2 perc helyett én kb. 5 percig hagyom a hajamon, majd langyos vízzel leöblítem. Egyből érezni, hogy mennyire puha, lágy lett a hajam.
Szuper.

Ami még feltűnt, már az első használat után, hogy sokkal fényesebb és selymesebb lett.
Nem tudom, hogy a sampon vagy a kondicionáló miatt, de az is lehet, hogy a kettő együtt.

A kókusz illatot még másnap is érezni!

A termékeket megtudjátok rendelni www.takemeshop.hu webshopból, iIlletve az Inecto Naturals hivatalos magyar oldaláról: www.inecto.hu

Ti használtatok már Inecto Naturals terméket?