Avon Big & False Lash dúsító szempillaspirál

Sziasztok!
Az Avon szeptemberi újdonságai között szerepelt ez a termék és már akkor tudtam, hogy nekem kell, mivel imádtam a Big & Daring szempillaspirált, így bíztam benne, hogy ez is olyan szuper lesz. Ha kíváncsiak vagytok, hogy milyen a Big & False spirál és hogy mennyire vált be, akkor olvassátok el a bejegyzést :)

 Csomagolás:
A spirál színeivel megegyező papírdobozban érkezik hozzánk.
A spirál enyhén duci, a tetején (kupak) ferdén lecsapva. Fekete alapon fényes, metálos lilás-rózsaszínes az elnevezés, ezüst sávban az Avon felírat.


Az AVON legújabb szempillaspirálja, a Big and False Lash-nek köszönhetően ugyanis valóságos műszempilla hatást érhetünk el, csupán néhány apró mozdulat segítségével.


Az AVON Big and False Lash szempillaspirál ereje a mandula formájú kefében és az aprócska mikroszálakkal dúsított formulában rejlik. A változó méretű és formájú mikroszálak ezrei ugyanis tökéletesen illeszkednek a szempillák ívéhez, a mandula formájú kefe pedig segít abban, hogy könnyedén elérjünk minden szálat a szempillák tövétől az alsó pillákig, sőt, még a szemzugban is. Ennek köszönhetően használat után szempilláink olyan dús hatást keltenek, mintha műszempilláink lennének.


Amit ígér:
Hosszú, dús szempilla
Műszempilla hatás
E mellett tartósan fed, nem tapad, nem maszatolódik, és nem pereg. 

Három színben, klasszikus feketében, barnában és sötétkék árnyalatban kapható.

Élesben:

Vélemény:
Nem is tudom, hogyan kezdjem el.
Próbáltam megszeretni, de egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet. Többször neki futottam, de sosem tetszik a végeredmény.
A Big & Daring spirál mellé nem állhat. Amennyire azt szerettem, ezt annyira nem.
A hosszával még nem is lenne problémám, de hogy ennyire összetapasztja a pilláimat és akármennyire is próbálom óvatosan kikenni őket, mindig összekenem a szemhéjamat vele. Olyankor ez nem is baj, amikor nem teszek fel szemhéjpúdert, de amikor ez elrontja a végeredményt, akkor fel tudnék robbanni. Pedig nem ez az első duci, nagy spirál, amit használtam. 
Sajnálom, hogy nem tetszik a hatása, nekem nem ezt jelenti a műszempilla hatás, hogy póklábakat készít.
A lemosása is borzalom, pedig nem is vízálló.
Ebben legalább jó, hogy tartós és nem pereg le, nem kenődik el.

Összességében szeretem az Avon spiráljait (általában mindig kipróbálom őket), de azt hiszem, hogy ezek után én nem tudnám jó szívvel ajánlani ezt a terméket, amit sajnálok, mert nem szeretek olyan termékről írni, ami nem vált be, de úgy gondolom, hogy így fair.

Ti próbáltátok már a Avon Big & False Lash dúsító szempillaspirált?
Nektek tetszik a végeredmény?
Melyik a kedvenc Avon spirálotok?