Eucerin® Hyaluron-Filler Ráncfeltöltő színezett nappali CC arckrém

Sziasztok!
Szerintem már többször írtam vagy mondtam videóban, hogy az utóbbi időben áttértem a BB krémekre és a színezett hidratálokra. Szerencsére az arcom mostanában elég jó állapotban van ahhoz, hogy nem igényel alapozást, így csak néha használok alapozót. Nagyon örültem, amikor lehetőséget kaptam az Eucerin újdonságát a Hyaluron-Filler Ráncfeltöltő színezett nappali CC arckrémet mind a 2 árnyalatban.
Az Eucerin® Hyaluron-Filler Ráncfeltöltő színezett nappali CC arckrém egyedülállóan sokoldalú és univerzális. A BB krém finomított, továbbfejlesztett változata könnyed fedést biztosít, kiegyenlíti a bőrhibákat, így az arcbőr egységesebb és egyenletesebb lesz, a bőr kisimulhat és sugárzóvá válik. Hialuronsavval és szaponinnal gazdagított magas hatékonyságú formulája stimulálja a bőr saját hialuronsav termelését, és még a legmélyebb ráncokat is láthatóan feltölti belülről. Ezen felül a benne lévő színpigmentek javítják a bőr tónusát, így azonnal egységes, friss külsőt eredményeznek.

A hidratálás, a ráncfeltöltés és a bőrhibák korrigálása még soha nem volt ilyen egyszerű! Az Eucerin® Hyaluron-Filler Ráncfeltöltő színezett nappali CC arckrém minden bőrtípusra alkalmazható.

Kiszerelés:
A CC arckrémek henger alakú, műanyag, pumpás kiszerelést kaptak.
50 ml.

Kíváncsi voltam, hogy hogyan fogok boldogulni velük, mert már használtam CC krémet és egyáltalán nem tetszett az állaga, nem tudtam szépen eldolgozni az arcomon, szerencsére ennél a terméknél nem így volt.

Elsőnek mutatnám meg a sötétebb, medium árnyalatot, amit sajnos a "téli színemhez" nem tudok használni, de remélem, hogy majd nyáron, amikor barnulok jó lesz ;)


Eucerin® Hyaluron-Filler Ránctalanító színezett nappali CC arckrém – medium árnyalat



Nagyon szuper ez a pumpás, enyhén csőrös kiszerelés.


Itt látszik, hogy most még nem az én színem.
Sajnos élőben jobban elüt a nyakam színétől.


Eucerin® Hyaluron-Filler Ránctalanító színezett nappali CC arckrém – világos árnyalat


A világos árnyalat viszont már nagyon szuper.


Ahogy feljebb írtam, a kiszerelés ugyanaz, csak az árnyalat neve változik rajta.


Azt hiszem, hogy itt már tisztán látszik, hogy ez a megfelelő szín a téli arcszínemhez.
Szép egyenletes bőrszín.


Itt pedig a 2 árnyalatot láthatjátok, itt látszik a kettő között lévő különbség.


A világos, hidegebb tónus (több sárga színpigmenttel) világos bőrtípusnak. A krém SPF 15 UVA szűrővel is rendelkezik, így védelmet nyújt a nap káros sugarai ellen is.

A medium, melegebb tónusú krém több pirosas színpigmentet tartalmaz, sötétebb árnyalatú bőrtípusra ajánlott. A krém SPF 15 UVA szűrővel is rendelkezik, így védelmet nyújt a nap káros sugarai ellen is.


Eldolgozva nagyon szép az eredmény.

Könnyű eldolgozni mind a 2 árnyalatot. Kipróbáltam kézzel és ecsettel is és működik.
Arra viszont ügyelni kell, hogy gyorsan dolgozzunk velük, mielőtt " megszáradna" az arcunkon, mert hajlamos a kis kukacos lepergésre. Miután szépen és gyorsan el lett dolgozva egész nap kitart ;)
Ha próbáltátok, ti is tapasztaltatok ilyet ?

A fedése elég jó, nem nehezíti el az arcbőrt, kényelmes viselet. Hétköznapokra nekem bőven elég.

Nekem sajnos átfényesedik a T-vonalban, így mindenképpen kell púdert használnom.

Először egy kicsit az illata nem tetszett, de mára megszoktam és szerencsére felkenés után már nem érzem.

Szeretem, hogy a krém SPF 15 UVA szűrővel is rendelkezik és hogy még ráncfeltöltő tulajdonsággal is bír, így 30 felett ez fontos szempont.

A CC krémet keressétek  a patikákban :)

Mit szóltok ehhez az újdonsághoz?
Próbáltátok már?
Szeretitek az Eucerin termékeit?
Szoktatok CC krémet használni vagy alapozó pártiak vagytok?