L'Oréal Paris False Lash Wings szempillaspirál

Sziasztok!
Elég régi a kettőnk közötti szerelem és megmondom őszintén, nem tudom, hogy ezidáig miért nem írtam róla.
Ha szempillaspirálról van szó általában sosem veszem újra az elhasznált spirált, inkább mindig az újdonságokat keresem, viszont ezt a spirált újravásároltam.

Csomagolás:

Fényes ezüst, fekete csíkokkal.
Nekem tetszik, csak sajnos egy idő után elkezd kopni :(

7 ml
Black árnyalat


A keféje ami igazán érdekes és egyedi, még ezidáig nem volt szerencsém ilyenhez, így kíváncsi voltam, hogy hogyan fog teljesíteni ez a fésű kialakítás.


Innovatív technológiája újraértelmezi és tökéletesíti a szemkiemelés fortélyait. A flexibilis ívelés megduplázza a szem külső sarkánál a pillák méretét. Intenzív összetételű festék és forradalmian új kefe gondoskodik, hogy óriási "szárnyakat" növessz.

Az elején egy kicsit vigyázni kellett, mert sok festéket vett fel, de pár használat után ahogy kicsit sűrűsödött, tökéletes lett.
Nagyon könnyű kifesteni vele a pillákat, tényleg csak átfésüljük a szempillákat és csodaszép, ívelt, hosszúak lesznek.
Ezzel a kefével nem kenem össze a felső szemhéjamat ;)


Imádom a végeredményt!
Tényleg műszempilla hatást kelt.
Már 1. rétegben is remekül teljesít. 


Egész nap kitart, nem pereg le és nem maszatolódik el.
A lemosása is sima ügy :)

Most jelenleg eléggé fel vagyok "tankolva" szempillaspirállal, de ha fogyóban lesznek ezt biztos újra fogom vásárolni!

Ti próbáltátok már a L'Oréal Paris False Lash Wings szempillaspirált?
Mi a kedvenc spirálotok?