Eveline Beauty Derm sminklemosó 3in1

Sziasztok!
Ma a Szépségtrend -nek köszönhetően egy nagyon jó terméket mutatok nektek.
Eveline Beauty Derm sminklemosó 3in1.

 Én idáig még nem használtam Eveline terméket, de több oldalon is csak jókat olvastam róluk.
Nagy izgalommal próbáltam ki :)



Nézzük, hogy mit írnak róla:

 Minden bőrtípusra, érzékenyre is
Újszerű lemosó, amely a tej, tonik és szemfestéklemosó tulajdonságait foglalja magába. Gyorsan és alaposan 
eltávolítja még a vízálló sminket is.

Mélyen tisztítja, tonizálja és frissíti a bőrt. Szabályozza annak víz-,zsírháztartását, visszaadva természetes pH értékét. 
A Q10 és R koenzimeknek köszönhetően -természetes bőr öszetevők- hatásosan kisimítja és feszesíti a bőrt. 
Az A+E+F+H vitamin összetevők táplálják és regenerálják a bőrt.

Hatások: 

- Ideálisan megtisztított bőr 
- Tökéletesen frissített, kisimított bőr, jól előkészítve a további bőrápoláshoz

Kiszerelés: 200 ml
Ár: 850 Ft.

Használat:

Nagyon egyszerű :)

Vattakorongra nyomunk megfelelő mennyiséget a sminklemosóból, majd ezzel eltávolítjuk a

 szemünkről a sminket, majd végigtöröljük az arcunkat és nyakunkat.


Sminklemosó a vattakorongon
A sminklemosás után a vattakorong
 Ezen a képen látszik, hogy milyen jól leszedte a bal szememről a sminket.
Bocsi az álmos tekintetért, de melóból jöttem.


Vélemény:
A sminklemosókkal mindig bajban vagyok, mert vagy nem távolítja el a sminket rendesen vagy pedig nagyon csípi a szemeimet. Ennél a terméknél egyiket sem tapasztaltam, aminek nagyon örülök.
Minden bőrtípusra használható, így az én kombinált és érzékeny bőrömre is jó. Pont jókor jött ez a termék, mert éppen elfogyott a tonikom és ez teljesen kiváltotta. Az illatát nehéz leírni, talán olyan, mint egy sima testápoló. Az állaga, krémes, mint az arclemosótej.
Az egész arcomra és a nyakamra használom.

Összefoglalva:

- Gyorsan és szépen eltávolítja a sminket
- Nem csípi a szememet
- Hidratál, ami meglepő volt, hogy nem szárad ki használat után a bőröm. Olyan érzés, mintha hidratáló krémmel lenne bekenve, de közben mégsem zsíros.
- Egy kicsit nehezebben, de eltávolítja a vízálló szempillaspirált is, amit szerencsére már nem kell nagy erővel dörzsölni, hogy eltűnjön a pillákról :)
- Kellemes, krémes illat.

Remélem nem felejtettem ki semmit :D

A sminklemosót a Szépségtrend oldaláról tudjátok megrendelni INNEN

Egy darabig biztos ezt a sminklemosót fogom használni.

Ti használtátok már ezt a sminklemosót?
Ha igen, mi a véleményetek róla?