2013. május 26.

NYC körömlakkok - Anise Green és Fresh Blue

Sziasztok!
A héten nekem is megérkezett a Coty Kft-től a 2 db NYC körömlakk. Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen színűeket kapok :) Nagy izgalommal bontottam ki a bélelt borítékot.
Amiket kaptam: 


NYC Expert Last: 011 Anise Green

NYC Expert Last: 015 Fresh Blue 

Vakuval készült kép:

És a velük készült manikűr:


Hogy tetszik Nektek?

2 sorral vannak a körmeim kifestve és nincs rajtuk színtelen fedőlakk.
Gyorsan száradnak és szép a fedésük.

A többi szépség:

Nektek melyik tetszik?
Vagy inkább úgy kérdezzem, hogy melyik nem?  :D

Csatlakozzatok a NYC New York Color Hungary FB oldalához, így mindig értesültök a NYC újdonságokról!

Van amelyik már megvannak nektek ezek közül?
Mi a véleményetek a NYC lakkokról?


8 megjegyzés:

  1. húú de szép mani és lakkok!
    Ezek közül nincs még lakkom, de lesz! :)
    Van 6 régebbi NYC lakkom de azokkal nagyon elégedett vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :)
      És melyiket szemelted ki?

      Törlés
  2. szeretem az NYC lakkokat. Jó kis manit alkottál a kapott színekből

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :)
      Próbáltam valami különlegesebbet készíteni :)

      Törlés
  3. Annyira tetszenek ezek az új lakkok! Szép lett a mani, nagyon ütős ez a két szín együtt :)

    VálaszTörlés
  4. De jól néz ki ezekkel a színekkel :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik a manid, meg a színek is:) Szerintem én vagyok az egyetlen akiknek nem váltak be a márka lakkjai: D bár az új kiadás nagyon bejön :) bár szerintem nem fogok venni, hátha ez se válik be: (

    VálaszTörlés