2013. május 28.

Szárnyaló tekintet

Sziasztok!
Ezt az erős tusvonalas sminket a L'Oréal Paris Hungary facebook oldalán indított Szárnyaló tekintet versenyére készítettem :)
További képek:







Használt termékek:


Arc:
- ADEN folyékony alapozó 05
- ADEN selymes kompaktpúder 01

Szem:
- MUA Glamour Days paletta
- ArtDeco filces tus (fekete)
- Canbah (Oasap) tégelyes tus (fekete)
- Avon gél állagú szemceruza (fekete)
- Rimmel Scandaleyes szempillaspirál (fekete)
- Műszempilla
- Essence műszempilla-ragasztó

Száj:
- Rimmel Lasting Finish rúzs (206 Nude pink)
- E.l.f. 24K szájfény 

Remélem tetszik Nektek ez a smink, ha igen, akkor nagyon örülnék neki, ha szavaznátok a sminkemre a képre kattintva:


Szavazni 2013. június 3-ig lehet!

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki szavaz a sminkemre!



13 megjegyzés:

  1. Hát ez isteni *.* Nagyon nagyon nagyon ügyes vagy! :D Szavaztam, és meg is osztottam! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez az egyik legjobb sminked!:) Egyszerű, de nagyszerű. Most teljesen a hatása alatt állok <3 Puszi,
    Ol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszike :) Örülök, hogy tetszik és hogy így gondolod :D

      Törlés
  3. ez gyönyörű lett! csodaszép ez a szemfestés és milyen egyformák! :) nagyon szép vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike, nagyon aranyos vagy :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, gyorsan szavaztam is Rád :)

    VálaszTörlés
  5. Ez valami gyönyörűséges!!! =)

    VálaszTörlés
  6. Ez szuper lett! :)
    Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. Most néztem,hogy be is kerültél a 25 nyertes közé- Gratulálok megérdemelted. :)

    VálaszTörlés
  8. Igen bekerültem a 25 közé :)
    Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek aki szavazott Rám :)

    VálaszTörlés