2013. április 8.

ADEN körömlakkok - Kiss from a Rose és Sunlight

Sziasztok!
Ma ismét 2 db ADEN körömlakkot hoztam Nektek! A sima piros színt egy kicsit fel akartam dobni, így a gyűrűs ujjaimra sárga lakk került :)



ADEN körömlakk No.34 Kiss from a Rose
6 ml-es kiszerelés
ITT tudjátok megvásárolni
2 rétegbe van a körmeimen. 


ADEN körömlakk No.90 Sunlight
6 ml-es kiszerelés
ITT tudjátok megvásárolni
3 rétegben van a körmömön.


A körmeimen nincs színtelen fedőlakk. Ilyen szépen csillognak a lakkok :)

Nektek melyik tetszik?


14 megjegyzés:

  1. Hm, merész :) A sárga lakkba tavaly nagyon beleszerettem, bár nekem essence van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem a sárgát, már alig várom, hogy nyár legyen és többet használhassam :D

      Törlés
  2. Szokatlan, de nagyon vidám párosítás! :-)
    Épp keresek egy szép sárga lakkot, lehet megnézem ezt holnap az üzletekben! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Remélem sikerül venned egy szép sárga lakkot :)

      Törlés
  3. Mivel a nevemben is szerepel az egyik szín, ezért szerintem egyértelmű, hogy melyiket imádom <3 :)

    Nagyon szépek lettek a körmeid, de miért a sárgát választottad a gyűrűs ujjra? :) Csak egyszerű felpörgetésként? :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nagyon hiányolom a napocskát és ezzel próbáltam egy kicsi napsütést hozni a mindennapokba :D Ami sikerült, mert ma kisütött egy kicsit :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Szerintem is :) Nagyon szeretem őket :)

      Törlés
  5. a sárga nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon feldobja a sárga, jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) Nekem is nagyon tetszik :)

      Törlés