2013. április 9.

Sally Hansen körömlakkok

Sziasztok!
Pár napja írtam róla, hogy a Coty Hungary Kft-nek köszönhetően már Magyarországon is kaphatóak a Sally Hansen termékek. Aki esetleg nem látta ITT megnézheti. 
A Coty Kft-nek köszönhetően lehetőségem nyílt kipróbálni pár terméket. 2 db Complete Salon Manicure körömlakkot és 1 db Sally Hansen Hard As Nails Nylon+Retinol ápoló lakkot.
Vakuval készült kép
Most a 2 körömlakkot mutatom meg Nektek:

Sally Hansen - 406 Purple Heart


1. réteg


2. réteg


2 rétegben sem tökéletes, elég csíkos sajnos :( A színe pedig nagyon tetszik :) Talán 3 réteggel már jobb lenne.


Az ecsettel egyáltalán nem vagyok megelégedve :( Nagyon nehéz volt vele dolgozni. Nem értem miért kell így kinéznie.

Sally Hansen - 372 Greige


1. réteg

2. réteg


Sokkal jobb az eredmény, mint az előző lakknál :)

Egy kis tavaszt is belecsempésztem :)



Összefoglalva a 2 lakkról:
- A színük nagyon tetszik, olyan a színe a körmeimen is, mint az üvegben
- Nagyon jó a kupakon lévő gumi réteg
- Az ecsetük nem tetszik
- Kicsit lassan száradnak
- A tartósságukról még nem tudok nyilatkozni
- Elég nagy kiszerelés (14,7 ml) 

A Sally Hansen Hard As Nails Nylon+Retinol ápoló lakk -ról egy későbbi posztban számolok be, hogy milyen hatással vannak a körmeimre.

Nektek vannak Sally Hansen termékeitek?
Mi a véleményetek róluk?





5 megjegyzés:

  1. A DM-ben láttam ezeket a lakkokat, de nem láttam őket olyan különlegesnek, ráadásul az áruk is visszatartott. Olyan sok rossz véleményt olvasok róluk - nem is bánom, hogy nem hoztam haza egyet sem ...

    VálaszTörlés
  2. A szürke szerintem sokkal jobban mutathat rövid körmökön. Vannak bizonyos lakkok, amikre ez igaz, szerintem erre is. A lila annyira szép, kár hogy rosszul muzsikál. Szombaton én is kipróbálom, de eddig mindenkinek ugyanaz volt a véleménye,kétlem, hogy az enyém más lenne. Kár értük, mert bíztam a márkában.

    VálaszTörlés
  3. Hát egyre jobban érzem, hogy nem fogok ebből a márkából vásárólni, kár értük, pedig üvegben olyan szépek. Hiszen ha az ember ennyi pénzt költ valamire, mint amennyibe kerűlnek, többet várna érte, mint amit produkál.

    VálaszTörlés
  4. Én egy pinkkel és egy mentával indítottam, mindkettő elvérzett az első megmérettetésen, de ilyen árfekvésnél igenis nyúzni fogom őket a továbbiakban. Az első "csodás" lakkozásokat meg is örökítettem, kukkants be hozzám :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Nem valami meggyőző :\

    VálaszTörlés