2012. június 4.

Méhecske köröm :)

Sziasztok!
Tegnap megmutattam Nektek, hogy vettem 3 db nagyon szép színű körömlakkot :)
Elsőre a sárga fogott meg és egyből elkezdtem gondolkozni, hogy milyen kis bolondos festést tudnék megvalósítani.
És akkor eszembe jutott a Mézengúz című mese :)
 Ha kíváncsiak vagytok, hogy hogyan készítettem el a Méhecskés körmöt, akkor olvassatok tovább :)




 Sajnos egy kicsit a fedőlakkal elmaszatoltam a fekete csíkokat :(








Imádok ilyen kis vicces, bolondos körmöket viselni :)
Remélem Nektek is tetszik!

Puszi
Adryenn




21 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos:)szép lett!

    VálaszTörlés
  2. jaj de édes lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom :)
    Nagyon szép lett és találó a virágos-leveles kép is... Nagyon szuper, ötletes :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon édes! :)

    VálaszTörlés
  5. A bodzavirágos kép nagyon tetszik:) Ötletes.

    VálaszTörlés
  6. De édes! Imádom a képeket, olyan kis viccesek lettek ^^

    VálaszTörlés
  7. Marina18:04

    Jajjjj,de jó! Olyan édi mikor a virágoknál van ! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Csajok! Nagyon örülök, hogy tetszik Nektek :)

    VálaszTörlés
  9. Annyira vidámak lettek, fantasztikus! A virágos fotók pedig telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  10. Tiszta aranyos lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  11. Aranyos! Ezt a mintát én is elkészítettem tavaly. :)
    Itt megtekintheted, ha érdekel: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2011/10/day-3-of-31-yellowsarga.html
    Játék is indult, szeretettel várlak. :)

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó lett!!züm-züm!!:))

    VálaszTörlés
  13. Szia!Megcsináltam a zümis körmit ha gondolod nézz meg miylen lett és mondj véleményt róla!Köszi!http://potyszepsegblog.blogspot.hu/2012/09/mehecskes-kormi.html

    VálaszTörlés