2012. június 4.

Palette Hajfesték teszt

Sziasztok!
Pár napja írtam egy bejegyzést a Hajam történetéről, gondolom egy páran láttátok, hogy mostanában már szerintem véglegesen (habár nálam nem lehet tudni) sötétbarna lettem.
Így most ebben a bejegyzésben ezt a hajfestéket mutatom meg, amit egy ideje használok.


Lássuk a hajfesték dobozát:




A doboz tartalma
A hajam festés előtt:



Eléggé hagytam lenőni, hogy látható legyen a végeredmény :)

A festék:



Az állaga nem folyós, az illata nem olyan erős.

A festék a hajamra kenve:


És a végeredmény:


Összehasonlítás:


Én mindig megvagyok elégedve a végeredménnyel.
Tökéletesen megfelel nekem ez a hajfesték :)

Ti festitek a hajatokat?
És használtatok már Palette hajfestéket?

Puszi
Adryenn

8 megjegyzés:

  1. A legtöbbször én is ezt veszem (leginkább az ára miatt). Mivel nekem 2-2,5 doboz elmegy a hajamra, így a kedvenc festékeim nem túl pénztárcabarátok. Bár ezzel is elégedett vagyok, annyi a bajom vele, ha magamnak festem és a bőrömre kerül (ami sűrűn előfordul), akkor nagyon nehezen jön le. Én kékesfeketét használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is az ára miatt szeretem :) mikor átváltottam erre a színre (sötétbarna)nekem is kellett 2-3 doboz, de most már így után festéskor elég 1 doboz is. Az én bőrömre is néha rámegy, pedig nem is magamnak festem, hanem a férjem szokta :)

      Törlés
    2. Szerencsés vagy akkor, nekem a pasim még a körömlakkom sem tudta lemosni. Mivel frissen festettem a körmeim és a lábamról elfelejtettem lemosni a lakkot, de már lekopott, így megkértem rá, de sajnos nagy kihívást jelentett neki. Ha a hajfestést rábíznám szerintem napokig nem mehetnék az utcára sem :)

      Jobban szeretem, ha fodrász csinálja, csak sokszor sajnálom rá kiadni a pénzt, főleg hogy nekem is sikerül, elrontani se tudom.

      Törlés
    3. Nálunk is volt már ilyen körömlakkos eset, de szerencsére sikerült leszedni, csak egy nagyon pici maradt :) Én is sajnálom a festésre kiadni a pénzt :)

      Törlés
  2. Szia! Nekem egyedül a Palette szőke festékétől lett sebes a fejbőröm, de nagyon. :( Azóta már én is sötétbarna lettem, mert elegem lett a sokévnyi szőkeséggel járó macerából. Hú, de az a festék, nagyon durva volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meguntam a szőkítést, sokkal többször kellett akkor festeni a hajam és jobban látszott mindig a lenövés :)

      Törlés
  3. Nagyon sokáig én is ezt használtam, mostanában átszoktam a Syoss-ra, az jobban bejön, és ott találtam olyan barnát, amire ácsingóztam:) Palette-ből szinte az összes barnát és pár vöröset végigzongoráztam, na meg évekig a kékesfeketét (a legszebb kékesfekete a dobozos festékek között szerintem), soha semmi bajom nem volt vele, könnyű kenni is, és jó puha volt tőle a hajam mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem próbáltam a Syoss hajfestéket, de ami késik nem múlik :)

      Törlés