2012. június 5.

Madarak sminksorozat - 1. rész Indigócukormadár

Sziasztok!
A mai nappal egy sminksorozatot indítok a blogon, aminek a Madarak nevet adtam :)
Hetente fogok jelentkezni, mindig más madárka tollazatából inspirálódva készítek el egy sminket.
Remélem, tetszeni fog Nektek ez a sorozat.
Még egyenlőre nem tudom, hogy mennyi ideig fog tartani, mert ahogy szoktam nézegetni a madarakat, nagyon sok szép madár van, csodálatos tollazattal. 
Az első választásom erre a gyönyörű kékes-lilás apró kis madárra esett:
Indigócukormadár


Egy kis ismertető a madárkáról:


És az én sminkem:





Használt termékek:

Szem:






Arc:



Száj:


Jövő héten jövök egy újabb "madár sminkkel"   :)

Puszi
Adryenn

17 megjegyzés:

  1. Húúh ez madaras sminksorozat nagyon jó ötlet.
    Szép lett a sminked, nagyon ügyes vagy *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Örülök, hogy tetszik a sminksorozat :)

      Törlés
  2. nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen20:54

    Szép de a széleit jobban eldolgoztam volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de a nevedet vállalhattad volna :)

      Törlés
  4. Nagyon szépek ezek a színek együtt!

    Hm, erről a madárról nem is hallottam még. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike! Lesznek még ilyen madárkák :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, és tök jó ötlet ez a sorozat. Külön figyelemre méltó, hogy a madárkát is bemutattad:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  6. Nagyon jó ötlet :)
    Én ritkán mélyülök bele a sminkes posztokba, de a Te sminked mindig végignézem, nagyon tetszik mind. Egyre nagyobb kedvet csinálsz nekem is a sminkeléshez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú... ennek igazán örülök. Nagyon jól esik amit írtál, köszönöm szépen :)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, tetszik az ötlet! :)

    VálaszTörlés
  8. Rendhagyó ötlet, épp ezért nagyon tetszik! A smink pedig szuper jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Aranyos vagy :)

      Törlés
  9. ilyesmi kékem van nekem is!!lehet csinálok valami hasonlót!!

    VálaszTörlés