Kristen Hair All In One hajvitamin | Teszt

Egy másfél hónappal ezelőtt megkeresett a Kristen Hair csapata és felajánlották, hogyha szeretném, akkor megajándékoznak 1 havi adag prémium hajvitaminnal. Mivel pár éve nagyon elkezdett hullani a hajam nem is volt kérdés, hogy éltem a lehetőséggel és elfogadtam az ajándék hajvitamint.


Ezidáig nem is hallottam erről a hajvitaminról, pedig kipróbáltam már nem 1 vitamint, kapszulát, sampont, szeszt, olajat stb.
Ezért is lettem kíváncsi, hogy ez a termék mit tud.
Természetesen mielőtt igent mondtam volna, felkerestem az oldalukat / www.kristenhair.hu / és megnéztem, hogy mit ígér ez a hajvitamin.



A Kristen Hair kapszula csökkentheti, sőt, akár teljesen meg is szüntetheti a hajhullást.

A Kristen Hair hajvitamin 20 szinergikus összetevőjének köszönhetően, akár 2-3x gyorsabban nőhet a hajad.


Az All In One formulától még dúsabb lesz a hajad, hiszen segíti a babahajszálak növekedését.

Gyenge, töredezett és száraz körmök? A kapszula erősíti és egészségessé teszi a körmeid.

A gondosan válogatott vitaminok kulcsfontosságúak lehetnek a hidratált bőrhöz.

A gumicukor vitaminokkal ellentétben a Kristen Hair 100%-ig cukormentes.

MILYEN VÁLTOZÁST FOGOK TAPASZTALNI?


Két hét
A haj fényesebb és hidratáltabb, dúsabb érzetű

Egy hónap
A szervezet feltöltődik vitaminokkal, ezért intenzívebben növekszik a haj

Két hónap
Erősebb, rugalmasabb hajszerkezet épül

Három hónap
A hajszerkezet stabilizálódott, és a haj továbbra is növekszik. Nincs jele töredezettségnek vagy hajhullásnak.

Ahogy megérkezett másnap el is kezdtem szedni a kapszulákat.
Reménykedtem, hogy ne legyen annyira erős, büdös szaga, mint azoknak a hajvitaminoknak, amiket már korábban próbáltam, de sajnos már a kupak lecsavarása és a biztonsági "kis lap" /lásd feljebb a képen/ eltávolítása után megcsapott a nem várt "illat" :(  
A kapszulák egyébként nagyon kis csajosak ezzel a pasztell rózsaszín színnel ;)

Napi 2 kapszulát kell bevenni bő vízzel. Én mindig ebéd után vagy közben vettem be a kapszulákat, nagy levegővel, hogy ne érezzem meg a számomra kellemetlen illatot és ilyenkorra már ettem annyit a délelőtt folyamán, hogy nem égett tőle a gyomrom. 
A napi adag átlépése nem javasolt.


Az én hajam elég dús, vastag szálú. 
A növekedésével elégedett vagyok, sokat nő 1 hónap alatt akkor is, ha nem szedek semmilyen vitamint. 
A fotón látszik, hogy mennyit nőtt, változott a szerkezete.
A hajam mintha kevésbé lenne száraz és nem annyira bozontos, szétálló, mint 1 hónappal ezelőtt.

Amiért főleg elkezdtem szedni, az a hajhullás volt. Még mindig hullik, de nem annyi mint korábban. :)

A körmömről nem tudok nyilatkozni, mert épített zselések a körmeim.

Nem tapasztaltam hízást.

Sajnálatos módon a szedése alatt nagyon sok pattanásom lett, aminek egyáltalán nem örültem. Kijöttek az arcomon, a vállamon, a mellkasomon és a karomon :(
Ez az 1 dolog nagyon elkeserített.

Most, hogy már az utolsó 2 kapszula beszedése után vagyunk kb 2 héttel, most látom, hogy végre kezdtek elmúlni szép lassan a pattanások.

Végeredményben ennek a kis hajhullás csökkentésnek is örülök és annak, hogy már a bőröm is kezdi visszanyerni a pattanások előtti állapotát :)

1 hónap alatt tudtam, hogy nem lehet elérni olyan eredményt, mintha végig szedtem volna egy 3 vagy 6 hónapos kúrát, ezért is csak azt tudom mondani, hogy ki kell próbálni és akkor válik el, hogy kinek mennyire válik be.
Ahogy utána olvastam többeknek bevált ez a vitamin és nem tapasztalt mellékhatást pl. pattanásokat se.

Többet megtudhattok erről a hajvitaminról a weboldalukra kattintva ITT!