AVON Soft Musk Delice Fleur de Chocolate kölni | TESZT

A leírás alapján megtetszett ez a kölni és úgy voltam, hogy adok neki egy esélyt.
Az októberi újdonságok között szerepelt ez a kölni és ahogy említettem a leírás alapján fogott meg. Nézzük is akkor, hogy mit írnak róla.
"Bűnözés nélkül élvezhetjük legnagyobb szenvedélyünket és burkolózhatunk bele a csokoládé csodálatosan édes illatába. A kölni ragyogó mandarin és ellenállhatatlan csokoládévirág elegyével csempész vidámságot lelkünkbe, amelyet nőies vanília aromáival koronáz meg."
Csoki imádóként nem tudtam ellenállni :)

Kiszerelés:
50 ml

Az üvege nagyon visszafogott, az egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége.
Az illathoz szerintem nagyon passzol ez a minimalista stílus.

Az illat:

ILLATKATEGÓRIA: gourmand-orientális-virágos

FŐBB ILLATJEGYEI:
FEJILLAT: friss kivi, mandarin, grépfrút
SZÍVILLAT: csokoládévirág, rózsafa, gyöngyvirág
ALAPILLAT: vanília, pézsma, kasmír


A kifújás pillanatában édeskés egy leheletnyi mandarinnal, ami csak néha-néha érződik.
1-2 perc elteltével előjön a füstös étcsokoládé, kakaó illat, melyhez kis idő múlva társul a pézsma és a vanília.

Szerintem egy igazán különleges EDT. A füstössége miatt meleg, keleties és titokzatos, amin puhít a vanília és még szexibbé teszi.
Virág illatot én nem érzek ki belőle, amit nem is bánok.

Rajtam közepesen tartós, nap közben egyszer újra szoktam fújni.
A sálamon viszont több napig érződik.

Egyértelműen őszi-téli időszakra ajánlanám, nappali és esti viseletként, viszont én szerintem /mivel annyira tetszik ez a kölni/ nyáron esti illatként is fogom használni.

Örülök neki, hogy adtam neki egy esélyt a leírás alapján, mert annyira rég vágytam egy ilyesféle parfümre.

A kölnit ITT találjátok az Avon webshopjában vagy keressétek fel Avon tanácsadótokat :)