Avon Anew Pollution Protect+ termékcsalád - Nappali lotion SPF50 és méregtelenítő maszk | TESZT

Az Avon új Anew Pollution Protect+ termékcsaládja antioxidánsokkal segít bőrünknek a méregtelenítésben és nyújt védelmet a levegőszennyezettség ellen. A speciális Pollution Protect technológia antioxidánsokkal erősíti bőrünk természetes védőrétegét, annak érdekében, hogy a bőrsejtek ellenállóbbak legyenek a káros környezeti hatások, mint például a szmog ellen.
A mai posztban ezt a 2 db szeptemberi Avon újdonságot mutatom meg nektek.
Az egyik egy nappali hidratáló fényvédővel, a másik pedig egy méregtelenítő arcmaszk.

Az utóbbi pár évben odafigyelek rá, hogy megóvjam az arcbőrömet a nap káros sugaraitól, ezért is szoktam használni a nappali arckrémem vagy szérumom alá fényvédőt.
Mikor megláttam szeptemberben az Avon újdonságai között ezt az UV-szűrős nappali lotiont, egyből lecsaptam rá, mert amúgy is fogyóban volt a fényvédőm és a krém leírása felkeltette az érdeklődésemet.

Anew Pollution Protect+ UV -szűrős nappali lotion SPF 50
 Segít megvédeni bőrünket a kollagéntermelést lassító káros UV-sugárzástól, ezzel mérsékelve bőrünk öregedését, ráncaink erősödését.

SPF 50 UVA és UVB védelmet nyújt.
 30ml-es kiszerelés.
A krém kinyomásakor megijedtem, hogy sűrű lesz az állaga, de egyáltalán nem az. 
Könnyű formula.
Hamar beszívódik, nem hagy ragacsos érzést maga után.
Estére minimálisan átfénylik az arcom a T-vonalba, de ezt már megszoktam és nem zavar.
Nem képződtek pattanások és mitesszerek a használata alatt.
Az illata talán mintha enyhe friss, tisztaság lenne, de nem igazán érződik.
Sminkelni is jól tudtam rá, nem kukacosodik fel :)
 A téli időszakban nekem teljesen megfelel, azt nem tudom, hogy a nyári melegben mennyire védené az arcomat a krémben található fényvédő.


Avon Anew Pollution Protect+ méregtelenítő arcmaszk
 Nagyon szeretek arcmaszkokat használni, nincs olyan hét, hogy ne használnék valamilyent.
Általában szokta szeretni a bőröm az Avon arcmaszkjait, így örömmel próbáltam ki ezt az újdonságot is.
 Antioxidánsokkal megerősíti a bőr természetes védőrétegét, így a bőrsejtek ellenállóbbak lesznek a káros környezeti hatások ellen.
 50 ml-es kiszerelés.
 Könnyen felvihető vékony rétegben a bőrre és könnyű eloszlatni, mert van benne krémesség, de arra figyelni kell, hogy hamar elkezd száradni, ezért gyors mozdulatokkal kell eldolgozni.
Az illata agyagos, amit én nagyon szeretek :)
Lemosáskor érződik a krémessége, ezért egy kicsit nehezebb lemosni, de bő vízzel zuhany alatt nem okoz nagyobb gondot.
Használata után friss és tiszta érzetű az arcom. A pórusaim láthatóan kisebbek és puha lesz a bőröm.

Az arckrémet ITT , a maszkot ITT találjátok az Avon webshopjában vagy keressétek fel Avon tanácsadótokat :)



*A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet.