Naomi Campbell Glam Rouge EDT | Teszt

Ez a Naomi Campbell Glam Rouge EDT egy igazán különleges illat, bár első szaglásra nem nyerte el a tetszésemet.
Az EDT egy piros, arany csillámos dobozban található.
Ez a 15 ml-es kiszerelés, de egyébként kapható még 30 és 50 ml-es változatban is.
Az üveg a már több Naomi parfümnél ismert csúcsos kupak kialakítást kapta.
A méret nekem tetszik. Kis helyen elfér, így könnyen magunkkal vihetjük.



Az illat:
Virágos-gyümölcsös

Összetétel:

Fej

narancs, bergamott, mandarin, narancsfa virág

Szív

narancsfa virág, ylang-ylang, barack, jázmin, mandula virága

Alap

vanília, fás tónusok, pézsma

Ahogy írtam már, elsőre nagyon nem tetszett az illata. Félre is raktam pár hónapra. Aztán megláttam pár napja a polcon és adtam neki még 1 esélyt.
Arra emlékeztem, hogy nagyon erős illata van, ezért szigorúan csak egyet fújtam magamra.
Még így is elég markáns, intenzív, de még határeset. 

Amit én érzek:
A kifújás pillanatában citrusos, majd átmegy erős, füstös virágillatba, végül a virágillat elmúlik és megmaradnak a füstös, fás tónusok.

Rajtam elég tartós. Az erős virágillat miatt nekem vigyáznom kell a kifújt mennyiséggel, mert elég émelyítős és fejfájást okoz.


Mindenképpen őszi illatnak mondanám a füstössége és a fás összetevők miatt.
Nappali és esti viseletnek egyaránt megfelelő. Különleges alkalmakra tökéletes.
Szerintem inkább 30 év felettieknek való, de ez csak az én véleményem.

Nem lett a kedvencem, de így ősszel biztos fogom párszor viselni.