SANTE ajakrúzs és szempillaspirál | Natúrkozmetika

Megmondom őszintén, hogy ezidáig nem hallottam erről a márkáról, ezért is nagyon érdekelt, hogy milyen termékeik vannak. Így hát megnéztem a weboldalukat (http://www.santebiosmink.hu) és kiválasztottam egy rúzst és egy szempillaspirált a kínálatukból.
Mielőtt rátérnék a termékekre addig is pár szó a márkáról:

A Sante márka valódi natúrkozmetikum kompromisszumok nélkül: egy sor igazán lendületes és klassz termék, tele szeretettel és mintegy 40 év tapasztalatával. Garantálják a legmagasabb minőséget, a környezettudatos szemléletet és a természetes, bio termesztésből származó összetevőket.
Nem használnak paraffinokat, parabéneket, szilikonokat, szintetikus tartósítószereket vagy mesterséges színezékeket.
 Nem végeznek semmilyen kísérletet állatokon és támogatják az alternatív módszereket.
Termékeik vegánok és kizárólag környezetbarát csomagolásban készülnek.
Bővebben a weboldalukon olvasható!

SANTE Matt ajakrúzs

A csomagolása letisztult, fekete, matt. Fehér márka felirat.
A termék alján látható az árnyalat neve, száma.
Én a 06 Blissful Terra elnevezésűt választottam.
Kiszerelés: 4,5 g


Amit ígér:
Krémes, puha állag intenzív színpigmentekkel,
Finom vanília illat


A színe nagyon tetszik. Szép barnás, téglás, terrakotta.
Sokat használtam már idáig is, de főleg ősszel fogom bevetni és a táskám állandó lakója lesz, mert tökéletes a mindennapokra.
Amit ígér, azt be is tartja. Pigmentált, krémes állag.
Matt lévén nem szárít, szépen a helyén marad és elég tartós is. 
Kellemes viselet.

Az illata szerintem az a tipikus rúzs illat, nem vanília.



Dúsító hatású szempillaspirál

Átlátszó, szögletes csomagolás. A kupak fényes fekete.
Kiszerelés: 7 ml.


Amit ígér:
Drámaian dús szempillákat varázsolt,
Lendületet ad a szempilláknak,


Kellemes édeskés illata van, ennek érzem inkább a vanília illatot, nem a rúzsnak.

A keféjét szerettem, szépen lehetett vele dolgozni, nem tapasztotta össze a pillákat.
Mindig 2 rétegben vittem fel, így számomra megfelelő volt a mindennapokra.

Sajnos nekem elmaradt a drámai hatás és ezt még el is néztem volna a terméknek, de ettől jobban bosszantott a nap végére elkenődött, lepergett festék :(
Nagyon sajnálom. Erre a problémára az lett a megoldás, hogy az alsó pilláimra nem raktam festéket. Ezzel meg is oldódott ez a kis kellemetlenség.

Könnyű eltávolítani a pillákról.

Elérhető barna színben is!

A termékeket megtaláljátok a Müller drogériákban és a bioboltokban!