Vichy MINÉRAL 89 Hyaluron-Booster | Bőrerősítő és teltséget adó arcápoló | TESZT

Nagyon felkeltette az érdeklődésemet a Vichy újdonsága, ugyanis egy olyan boostert hoztak létre, ami illatanyag-, színezőanyag-, alkohol- és szilikonmentes.

Segít megerősíteni a bőr védekező funkcióját az olyan külső és belső negatív hatásokkal szemben, mint a szennyezett levegő, a stressz és a fáradtság. A bőr napról napra hidratált, felfrissült és üdeségtől ragyogó lehet.


Minden bőrtípusra.

Kíméletes formula.

Összetétele:
A MINÉRAL 89 Hyaluron-Booster csupán 11 összetevőt tartalmaz:
89% -a Vichy Termálvíz (innen kapta a nevét is), ami 15 féle ásványi anyagot tartalmaz + a természetes eredetű hialuronsav egyedülálló kombinációja.


Kiszerelés:
50 ml-es pumpás, üveg.


Az állaga vizes-géles, enyhén folyós, amit a vízhiányos, kombinált bőröm imád.
Csak úgy issza magába.


Lassan 3 hónapja használom, minden reggel és este. 1 pumpányi elég az arcomra.
Ahogy írtam, a bőröm imádja.
Könnyen és gyorsan beszívódik. Nekem nem hagy maga után ragacsos érzetet.
Pont annyira hidratál, amire nekem szükségem van. 
Valószínű, hogy ettől a boostertől lett szebb, hidratáltabb az arcbőröm, mert más új terméket nem használtam. Eltűntek a száraz részek, egységesebb az egész, imádom, hogy nem zsírosítja a T-vonalamat.
Nagy kedvencem a Vichy termálvíz, így bíztam benne, hogy ez a termék is beválik és hát nem csalódtam.
Csodát nem kell várni tőle, de zsíros, kombinált bőrre kifejezetten ajánlom, főleg a nagy melegben.


*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet!