mark. Epic Lip ajakrúzs | Temptress, Blushing Beauty, Street Style | TESZT

"Még több szín az ajkakon + a balzsammal dúsított formulájuknak köszönhetően akár órákon keresztül az ajkakon maradnak, miközben simábbá és hidratálttá varázsolják azokat."

Ki az a rúzsimádó aki ennek ellen tud állni? Én nem :) Ezért is szereztem be egyszerre 3 árnyalatot (egyenlőre), hogy tényleg igaz-e a mark. Epic Lip ajakrúzsokra az állítás.

Nagyon tetszik a mark. Epic Lip ajakrúzsok megjelenése. Egyszerű, mégis modern, fiatalos. Figyelemfelkeltő a fekete alapon a fehér mark. felirat, ami nemcsak a csomagoláson, hanem a rúzsokon is visszaköszön.
A csomagolásuk strapabíró és jól záródnak a kupakok.
A tubusok alján megtalálhatóak az árnyalatok nevei és a matricáknak köszönhetően rögtön be is azonosíthatóak.
Térjünk rá az árnyalatokra.

Temptress árnyalat



Ez az árnyalat teljesen elvarázsolt. Imádom a sötét, bogyós árnyalatokat.
Ezt a rúzst én főleg ősszel és télen fogom használni.
Ennél az árnyalatnál éreztem azt, hogy oda kell figyelni, hogy óvatosan kenjük fel, mert hajlamos elmászkálni. Mindenképpen ajánlom hozzá szájkontúrceruza használatát. 
Egyébként nagyon pigmentált, de talán túl krémes a formulája ehhez az erős, sötét színhez.


Blushing Beauty



Magamon is meglepődtem, hogy belopta magát a szívembe ez a szín, mert nem nagyon kedvelem a rózsaszínes árnyalatokat magamon.
Viszont a képek alapján elvarázsolt és szerencsére "élőben" is nagyon szép.
Szintén nagyon krémes, nagyon pigmentált és szerencsére egyáltalán nem macerás,  nem mászkál el, mint az előző árnyalat.
Elég sokat hordom, napi rúzsnak tökéletes darab, kényelmes viselet.


Street Style



Az abszolút kedvencemet hagytam utoljára.
Imádom a színét és szerintem jól is áll nekem.
Nagyon trendi, különleges árnyalat :) Tartós, könnyű a felvitele.
A pigmentáltság tökéletes, nem mászkál, krémes, tökéletes darab.
Kedvenc!


A 3 árnyalat egymás mellett.

Itt pedig élesben.

Nagyon örülök neki, hogy már az Avon kínálatában is vannak különleges, jól pigmentált, feltűnő színű rúzsok.
Szuper ötlet volt tőlük!

Ha kedvet kaptatok valamelyik árnyalat kipróbálásához, akkor keressétek fel Avon tanácsadótokat vagy IDE kattintva tudjátok beszerezni!

Nézzétek meg a szebbnél-szebb 17 árnyalatot és próbáljátok ki őket bátran!