Ziaja kecsketejes nappali hidratáló krém

Sziasztok!
Láthattatok már többször Ziaja terméket a blogon és most ismét kaptam 2 db terméket tesztelésre + küldtek egy mini 10 ml-es Kecsketejes nappali hidratáló arckrémet. Sok jót hallottam már erről a termékcsaládról, így kíváncsi voltam a termékre.

 Amit ígér:
Erőteljesen hidratálja a bőrfelszínt és a mélyebb rétegeket egyaránt. Pótolja a bőr természetes tápanyagait. Revitalizáló hatású és kisimítja a kisebb ráncokat. Hatékonyan csillapítja a bőr irritációit. Speciális összetevők: E vitamin, A vitamin, B5 provitamin (d-pantenol), kecsketej komplex
Száraz, ráncosodásra hajlamos bőrre.
Kecsketej protein – nélkülözhetetlen, tápláló, makro összetevőkből áll. Tejfehérjét, növényi zsírokat és szénhidrátokat, A és C vitamint, valamint kalciumot tartalmaz. Javítja a bőr szerkezetét és kisimítja a ráncokat! Növeli a bőr rugalmasságát, védi a bőrt a káros szabad gyököktől, és késlelteti a bőr öregedését. 
Aktív hatóanyagok: A-vitamin, E-vitamin, Provitamin B5 (D-panthenol), fotostabil UV szűrők.

Csomagolás:
Fehér tégely, amin szürke színnel megtalálható a márka és a termék neve, az összetevők listája és egy édes kis kecske rajz :)


A tégely tetejét lecsavarva az ezüst alufóliával találkozunk.


Illat:
Hagyományos krém illata van, ami nekem nem annyira tetszik, kicsit erősnek is érzem.
A férjemnek viszont tetszik.

Állag:
Fehér színű, elég sűrű.


Vélemény:
Mivel ez a krém száraz bőrre való, ezért így én csak 1X próbáltam ki és ahogy gondoltam, a kombinált bőröm nem szerette. Nem akart beszívódni, majd pedig miután beszívódott fényes maradt a bőröm :(

A férjem viszont imádja, így Ő használja, Ő tesztelte :)
Neki nagyon bejön ez a krém. Nem is meglepő, mert nagyon száraz az arcbőre, főleg a szem körüli rész.
A sűrűsége ellenére könnyen elkenhető, gyorsan beissza a bőre, nem hagy zsíros érzetet és neki nem is marad fényes az arcbőre.
Kevés is elég belőle.
Nagyon jól hidratált, puha lesz a bőr a használatával.
Nem irritálta, épp ellenkezőleg, megnyugtatta a bőrét.
Ahogy feljebb írtam, az illatát is szereti.

Tehát ebből kifolyólag nagyon száraz bőrűeknek ajánlom és nemcsak nőknek :)

Örülök neki, hogy mivel nekem sajnos nem jött be ez a termék, (pedig szeretem a Ziaja termékeit) a férjem tudja használni :) Kedvence lett ez a krém!

Ti szeretitek a Ziaja termékeket?