Miss Sporty újdonságok

Sziasztok!
A mai posztban megmutatom nektek a Miss Sporty 4 újdonságát, amit remélem Ti is olyan izgatottan olvastok el, mint ahogy én teszteltem őket :)

Perfect Stay Liquid Korrektor:

Folyékony korrektor.
Én a 002 Medium árnyalatot kaptam, ami a téli bőrszínemhez kicsit sötét, így remélem, hogy nyáron jobban fog passzolni a bőrömhöz.
A szemem alatti karikákra próbáltam ki és mivel egy kicsit sárgás árnyalatú, így óvatosan kell bánnom vele. Egészen kicsi mennyiséget szabad használnom.
Mindenképpen kell púderrel fixálni, így jobban egybeolvad a bőröm színével.


Applikátoros kiszerelés, ami megkönnyíti a felvitelt.
A 10 órás tartósságot talán betartja.
Öröm volt látni a nap végén, hogy nem ült bele a szemem alatti ráncocskákba :)
001 Light árnyalatban is kapható.


My Best Friend Forever Ajakrúzs

500 My Sweet Mocha, ami egy természetes árnyalat.

Ezen kívül még 6 másik árnyalatban érhető el:

 Nude

#100 My Tender Pink
#101 My Adorable Nude... akár az ajkak színe
#102 My Funny Mauve... világos magenta
Pink
#201 My Amazing Fuschia
#202 My Pretty Rose…Vintage-inspirált pink
Vörös
#302 My Kindly Red… Füstös, meleg árnyalat



Könnyen kenhető, jól siklik az ajkakon.
Tetszik a ferdére vágott kialakítása.

Az illata kellemes, édeskés.


Az ajkaimon nagyon szép, tényleg természetes színű, enyhe csillogással.
Nem szárítja az ajkaimat, krémes.
A tartóssága sajnos nem az erőssége, de kárpótol a színe, így bármikor újrafestem.

Javasolt fogyasztói ár: 899,-Ft.



Studio Eyebrow Kit

Nagyon vártam, hogy kipróbálja, mivel nagy hangsúlyt fektetek az utóbbi időben a szemöldökömre.
Mikor nem festem ki magamat, akkor is szemöldökömnek szépnek kell lennie.

001 Medium Brown árnyalat.


Egy aprócska szemöldökformázó készlet, ami mindet tartalmaz, amire szükségünk van, hogy szép szemöldököt készítsünk.
- Világos barna por
- Wax, ami jóval sötétebb
- Kétvégű, ferde ecset
- Valamint szemöldök kefe



Kicsit féltem hogy a por világos lesz nekem.
Végülis nem rossz, de szeretem, mikor sötétebb a szemöldököm.

Elsőnek a wax-ot kell felvinni, majd ebbe kell beleépíteni a port, ami egy kicsit porol.
Majd ezután átfésülni a kefével.
Az ecsetek működnek, bár én jobban szeretem, amikor az ecsetnek hosszabb a nyele.

Kibírja a napot, minimálisat kopik estére.

Bevetésen:

Studio Lash Dark Lasher szempillaspirál

Szeretem a szempillaspirálokat, számomra elengedhetetlen.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy mire képes ez a spirál, így "átálltam a sötét a oldalra" és kipróbáltam.

Amit ígér:
Dús, tökéletesen szétválasztott, sötét pillák
3D… az új 3D-s kefének köszönhetően szempillák egészen új dimenzióba kerülnek.
Drámai ívek… A pillák tökéletesen íveltek, és nem tapadnak össze.
Igéző fekete… Ez a fekete olyan intenzitással bír, amely csak egy távoli galaxistól származhat.
Varázslatos dúsítás... Akár 10X dúsabb hatás, mely egészen rendkívüli.
Göndörítés… 91%-al göndörebb pillák az eredetihez képest.



Nagyon hasonlít az előző kedvenc Miss Sporty spirálomra.
Így bizakodtam, hogy ez is ilyen jól fog működni ;)



És szerencsére nem csalódtam :)
Csodás pillák!

Már egy rétegben is tökéletes.
- Extra fekete, hosszú pillák.
- Szép íveltek, nem tapadnak össze, habár 2 rétegnél, azért vigyázni kell vele.

A dúsítást nem vettem észre, de ez nem is zavar.

Nem pereg le és nem maszatolódik el. Ami szuper.

Javasolt fogyasztói ár: 899,-Ft.

A kép magáért beszél.


Első benyomás a spirálról:

Végül pedig a termékekről színminta:

Itt pedig a termékeket használtam:
A szemem alatt a korrektort,
a spirált,
a rúzst,
a szemöldökformázó készletet,
végül pedig pirosítónak szintén a rúzst ;)



Összességében nézve jók lettek ezek az újdonságok.
Kedvencem a spirál és a szemöldökformázóból a wax.

Ti próbáltátok már  valamelyik terméket?
Mi a véleményetek róluk?
Szeretitek a Miss Sporty termékeket?