REALASH szempillanövelő szérum - 1 hónap

Sziasztok!
Eltelt egy hónap, így most megmutatom, hogy mennyit javultak a szempilláim a REALASH szempillanövelő szérum használatával.
Már egy hónapja leírtam, hogy mi ez a szérum, hogyan hat és hogyan kell használni. Ha esetleg nem láttátok volna, akkor ITT megnézhetitek ;)

És akkor jöjjenek a fotók, amik magukért beszélnek :)
Itt szemből annyira nem látszik, talán a jobb szememnél (itt a bal oldali).

Ezen a fotón látszik, hogy kicsit hosszabbak, de sokkal sűrűbbek, mint egy hónapja.

Teljesen el vagyok ámulva a következő 2 fotón.
Nézzétek! Vannak pilláim :D

Jesszus.... siralmas volt az állapot. Kis kopott, csutka pillák :)
És most.... ezerszer sűrűbb és hosszabb


És ez csak jobb lesz ;)
Szempillaspirállal az igazi változás!
Ugyanazt a spirált használtam most is, mint 1 hónappal ezelőtt.


IMÁDOM A SZEMPILLÁIMAT!!!

Használatakor nem jelentkezett allergia, nem csípte a szememet, minden rendben volt.
Csak egyszerűen, mintha tusvonalat húznék a szempilláim tövébe, úgy vittem fel a szérumot minden este ;)

Izgatottan várom, hogy milyen eredményt érek el a 3 hónap alatt.

Legközelebb 2 hónap múlva jelentkezem!

Mit szóltok az eddigi eredményhez?
Szerintem nagyon szuper!

A termékről bővebben ITT olvashattok.