Avon - Rare Gold parfüm | Az aranynál is értékesebb

Sziasztok!
Elég régen volt parfümteszt a blogon, így arra gondoltam és hát eljött az ideje annak, hogy megmutassam és elmondjam a véleményemet az idei év kedvenc őszi - téli illatáról, az Avon Rare Gold parfümről:

Kezdjük a külsővel:
Arany színű dobozban érkezik.
Az üveg elegáns, illik a parfümhöz.
Szeretem, amikor a parfümnek szép, különleges üvegje van, amire jó ránézni a parfümös polcomon :)
50 ml-es EDP.


Térjünk rá az illatra:
Elsőre talán túl erősnek, intenzívnek tűnhet, de ez pár pillanat múlva elillan.
Elég markáns, így elég max. 2 fújás, óvatosan kell bánni vele.

Virágos illatkategória.

Fej

mandarin, ylang-ylang, barack, bergamott

Szív

narancsfa virága, gardénia, tubarózsa, gyöngyvirág, jázmin, aldehidek

Alap

ámbra, fa, vanília, szantálfa, pézsma

Rajtam a legjobban a gyöngyvirág érződik az összes közül, ami idővel kicsit lágyul és néha előjön egy-egy pillanatra a vanília is, amit a későbbiekben meg is tart.


Úgy gondolom, hogy ezt a parfümöt tudni kell viselni.
Ilyenkor örülök, hogy már 30-on túl vagyok, mert ez a parfüm megköveteli, hogy érettebb hölgyek viseljék, ezért én csak 30-on túli korosztálynak ajánlom.
Nem egy elhanyagolható illat, mindennapi viselésre nem javasolnám.
Néha azért elcsábulok és ha egy kis "izgalmat" akarok csempészni a napomba, akkor megengedem magamnak, szigorúan csak 2 fújást, ami kitart délutánig, kora estig rajtam.
Van benne valami különleges, ami a viselőjét kicsit titokzatossá teszi.
Számomra kimondottan őszi és téli illat, tavasszal és nyáron csak esti, különleges alkalomra tudom elképzelni.

Tartóssága:
Jónak mondanám, ahogy írtam rajtam kitart kora estig.


Ha egy különleges, izgalmas illatot kerestek és szeretitek az Avon parfümjeit, akkor bátran ajánlom!

Szagoltátok már a Rare Gold parfümöt?
Szeretitek az Avon parfümjeit?
Van kedvencetek?