Rare Pearls parfüm | Avon

Sziasztok!
Az előző posztban olvashattátok a véleményemet Rare Pearls "testvéréről" a Rare Gold parfümről. Sajnos amennyire tetszett a Rare Gold parfüm annyira nem tetszik a mai poszt főszereplője a Rare Pearls:

Az üvege kinézete olyan, mint a Rare Gold-é, csak hogy a Pearls a nevéhez hűen nem egy áttetsző üveget kapott, hanem egy sejtelmes igazgyöngy színű borítást.


50 ml-es EDP



ILLATKATEGÓRIA:

virágos

FŐBB ILLATJEGYEI:
magnólia
rózsafa
szantálfa



Elsőnek nem is tűnt rossz parfümnek, de ahogy teltek a napok egyre kevésbé nyúltam utána.
Próbáltunk megbarátkozni egymással és néha még azért teszek egy próbát, de ahogy megérzem az illatát, sajnos a fejem is megfájdul tőle.
Nekem nagyon virágos, erős, intenzív illatú, ami órákig érződik rajtam, hiába fújok belőle keveset.
A tartóssága remek.
Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült egymásra találnunk.
Én ezt a parfümöt idősebb korosztálynak ajánlom, akik szeretik az erős virágillatokat.

Csalódott vagyok, mert nem szeretem, ha valamilyen termék nem válik be :(

Ti szagoltátok már a Rare Pearls parfümöt?
Ha igen, akkor mi a véleményetek róla?