AVON mark. folyékony matt ajakrúzs | Teszt

A folyékony rúzsok szerelmesei biztos nagyon örültek a hírnek, hogy novembertől elérhetőek lettek az AVON mark. kínálatában is matt és fényes formában, 10-10 árnyalatban.
A mai posztban az egyik matt folyékony rúzst mutatom meg közelebbről.
Szögletes tubusban található a folyékony rúzs és elsőre elég aprócskának tűnhet a kiszerelése, de a beltartalma 7 ml, ami elég jónak mondható.
Mivel matt folyékony rúzsról beszélünk, ezért a kupakja is matt fekete lett, míg a fényes változatoknak fényes fekete. Szerintem ez egy szuper ötlet volt. Maga a tubus áttetsző, így látható a termék színe.


A termék alján megtalálható az árnyalat neve.


Az applikátor nyele elég kicsi, de ugye mivel a termék is picike, ezért nem is lehet nagyobb. Elsőre picit fura volt, de meg lehet szokni.


Az applikátor egyenes és enyhén lapított.
Talán egy kicsit sok rúzst vesz fel, nekem elegendő az egyik oldalán található mennyiség.


Az állaga nagyon jó, könnyen elkenhető.
Nagyon kellemes viselet, bársonyos, nem szárít, ami plusz pont nálam.

A színéért oda és vissza vagyok. Egy rétegben is szuperül fed.
Nagyon jól pigmentált.

Az illata elég különleges, talán mintha gyümölcsös lenne, de kicsit furi.
Közelről szagolva elég erős, de szerencsére felkenve nem érződik.

Élesben:

Tartósság: Elsőre nem tudtam hova tenni, mert egyáltalán nem akart mattra száradni és teljesen csalódott voltam.
Felkenés után csak vártam, csak vártam és vártam.... és semmi.
Pedig nem is kentem fel belőle sokat.
Aztán gondoltam egyet és ahogy anyukámtól láttam már egész kislányként, "ráharaptam" egy zsebkendőre.... és láss csodát, teljesen matt lett a végeredmény és ezáltal extra tartós. E lépés nélkül ugyanis rajtam egyáltalán nem tartós és nem is matt a végeredmény.
Valahogy a szám széleinél nem sikerül szépen kifesteni, ezért még szereznem kell hozzá egy színben hasonló szájkontúrceruzát.

Összességében nem rossz és biztos, hogy sokat fogom hordani a tavaszi, nyári időszakban.

Egy biztos, mégpedig, hogy ez az első mark. folyékony rúzsom, de nem az utolsó :)