Adventi koszorú ötletek - Inspirációk

Sziasztok!
Olyan gyorsan telik az idő, hogy lassan újra itt a Karácsony, de előtte ne feledkezzünk meg az Adventi időszakról sem. Az  Advent a karácsony előtti negyedik vasárnappal veszi kezdetét, és karácsonyig tart, pontosabban Advent első vasárnapja mindig november 27. és december 3. közé esik, míg negyedik, utolsó vasárnapja december 18. és december 24. közé. Az első vasárnap idén november 29-re esik.
Arra gondoltam, miközben inspirációkat gyűjtöttem az interneten az Adventi koszorúmhoz, hogy talán nektek is adnának néhány remek ötletet az alábbi képek.













Képek forrása: pinterest.com

Én már több éve saját kezűleg készítem a koszorút.
A fent mutatott képek zseniálisak, annyira egyszerűek és látványosak. Imádom őket. 
Melyik a kedvencetek?

Remélem, hogy tudtam pár ötletet adni az Adventi koszorúkhoz :)

Ti veszitek vagy készítitek az Adventi koszorút?
Ha van kedvetek akkor email-be küldjetek képet, hogy nektek idén milyen lesz, milyet készítettetek és ha összegyűlik pár, akkor kirakom a Fb oldalon egy mappába :) Mit szóltok?