Rózsa arcfrissítő víz | Avon

Sziasztok!
Az AVON augusztusi újdonságai között szerepelt a Rózsa arcfrissítő víz. Régóta szeretnék kipróbálni rózsavizet, így most kaptam is az alkalmon, ezért beszereztem.

A rózsavíz a középkori Perzsiából származik.
Egyiptomban Kleopátra is jól ismerte már ezt a szépészeti csodaterméket állítólag rendszeresen fürdött rózsavízben és rózsaolajat használt.



Kiszerelés:
150 ml-es átlátszó, műanyag flakon, felpattintós kupakkal.

Amit ígér:
azonnal segít felfrissíteni bőrünket, miközben gyengéden hidratálja azt. Alkoholmentes, így nem szárítja az arcbőrt és különféle bőrtípusokra egyaránt használható.

ÖSSZETEVŐK (INCI)

forrás: kremmania.hu

Használat:
vattakoronggal, víz nélkül

Véleményem:
Tetszik a flakon kiszerelése, kinézete.
Szép a rózsa díszítés és a kis mérete miatt utazókiszerelés is lehet.

Az illata kellemes rózsa. Nekem egyáltalán nem zavaró. Használatakor élvezem a "rózsafelhőt" körülöttem. Egyébként hamar elillan.

Tényleg frissítő hatása van.
Én a legjobban reggel szeretem használni. Mosakodás után áttörlöm vele az arcomat és hagyom, hogy beigya a bőröm, addig felöltözöm és utána kezdhetem a hidratálást és a sminkelést :)
Van amikor este a micellás tisztítás után is áttörlöm vele az arcomat.

Nem szárítja az arcbőrömet, nem tapasztaltam irritációt.
Nem hagy ragacsos érzést.

Jól tisztít, én elégedett vagyok vele.


Ha szeretnétek megvásárolni, akkor keressétek fel Avon Tanácsadótokat vagy vásároljátok meg az AVON online oldalon ;)

Ti próbáltátok már ezt a terméket?
Használtatok már rózsavizet?