Outfit ajánló | Beautifulhalo

Sziasztok!
Régebben készítettem pár outfit bejegyzést és a Polyvore alkalmazással is megpróbálkoztam :)
Nagyon szerettétek ezek, így arra gondoltam, hogy alkalmanként készítenék ezekhez hasonló ruha összeállítás (kívánság) ötleteket, ajánlót, különböző online webshopokból :)
Hogy tetszik az ötlet? 
Nézzük az elsőt, amit egy új vagyis számomra eddig ismeretlen online kínai áruházból a Beautifulhalo oldalról hoztam nektek ;)
Abszolút kedvenc színen a mostani időszakban a narancs. Valószínű, hogy a Halloween-nek köze van hozzá. A sütőtök látványa.....Hmmm...
Na, de térjünk vissza az összeállításomhoz.
Imádom :)
A pulóver nekem nagyon bejön. 3 színben kapható. 
Esős időben nagyon jól jön a gumicsizma. Szuper a vidám narancs színe. Kapható még feketében is.
GUMICSIZMA
Az utóbbi időben nagy divat lett a leggings viselete. Én is szeretem, kényelmesek. A narancson kívül még 3 színben kapható.
LEGGINGS
A hűvösebb reggeleken szeretem a jó meleg kardigánokat, kabátokat. A célnak megfelelő ez a hosszú ujjú, kapucnis kabát.
KABÁT

Hogy tetszik ez az összeállítás?