2015. február 22.

2015 tavaszi\nyári Essence újdonságok

Sziasztok!
Idén tavasszal is új szortiment frissítéssel jön az Essence.
A szortiment frissítés részeként 160 új termék kerül az essence állványokra 2015 februárjában.
A szortiment frissítésen kívül a hagyományokhoz híven trendkiadásokkal is készülnek a tavaszi\nyári időszakra.

Jelenleg Hidden Stories trendkiadás található meg a boltokban,

de márciustól érkezik az újI love nude trendkiadás a dm és Müller drogériákba,

Cinderella trendkiadás a kijelölt Müllerekbe, 

az Unforgettable Kiss trendkiadás pedig a Douglas parfümériákba.

Az Essence honlapján részletesen megnézhetitek a termékeket IDE KATTINTVA

Szerintem nagyon jó kis termékek.
Legjobban az I love nude trendkiadás tetszik ;)

Nektek tetszenek az újdonságok?



4 megjegyzés:

  1. A Like an unforgettable kisd trendkiadasbol az ecset nagyon jo! Bar rovid a nyele, de engem az nem zavar egyaltalan. Nagyon dus, nagyon puha szalakbol all. Mar sajnalom, hogy nem vettem kettot belole. Szokas szerint az allando kollekcio reszekent ilyen jo ecset nem kaphato, az uj szines nyellel kaphato pirosito ecset a nyomaba sem er.... Harmadannyi a tomottsege, nekem nem jon be. Lehet, hogy az eddigi fekete nyellel ellatott smokey ecseteket is kivonjak, helyettuk a szines nyeluek lesznek? Az baj, mert nem lesz jobb....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy melyik termékük lesz kivonva. A fekete nyelű ecsetek vannak meg nekem azokat szeretem ;)

      Törlés
  2. A Like an unforgettable kiss csak a douglasokban lesz? Vagy volt? Rossmannokban nem láttam :( Sem douglasban pesten egyelőre. Valaki aki vett már belőle, pesten hol? köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én így kaptam a sajtóanyagot, úgyhogy biztos :)
      "Az essence “like an unforgettable kiss” trendkiadás elérhető 2015 februártól a Douglas parfümériákban."

      Törlés