Moyra Holographic No.253 körömlakk

Sziasztok!
Azzal kezdem, hogy a tavaszi nagy szerelmem :) Ezzel szerintem mindent elárultam. Imádom a zöld színét, ami a szivárvány összes színében pompázik. Szerintem tökéletes lakk tavaszra ;)
Több képhez olvass tovább:

Vakuval készült képek:

Hát nem gyönyörű?


Napfénynél készült képek:



A körömlakk 3 rétegben van körmeimen.
Feleslegesnek tartom a köröm díszítését, mivel a lakk saját magát díszíti :)

Amit észrevettem, hogy az általam használt alaplakk miatt nagyon nehezen száradt, így alap nélkül használom és akkor jó a száradása.

A tartóssága egy kicsit lehetne jobb, mert nekem 3 napot bír ki a körmeimen (ez lehet az alaplakk hiánya) :(

Biztos sokat fogom használni tavasszal ;)

Nektek tetszik ez a körömlakk?
Szeretitek a holo lakkokat?
Szeretitek a Moyra márkát?