Lily Lolo ajakrúzs - Rose Gold

Sziasztok!
Azt hiszem, hogy megtaláltam a számomra tökéletes mindennapi rúzst (ha nem is mindennapi, de minden másnapi :D ). Annyira örülök, hogy ilyen barnás-bézs-arany színe van, mivel a régi kedvenc rúzsom is nagyon hasonló volt, ami sajnos kifogyott és azóta már kapni sem lehet :( de most megtaláltam ezt a rúzst és IMÁDOM :)
Ez pedig nem más, mint a Lily Lolo - Rose Gold természetes ajakrúzs:

Színtelen fóliával volt bevonva, amire egy fehér papírcsík volt ragasztva, amin a rúzs árnyalata, származása, súlya és az összetevők voltak láthatóak.

A rúzs árnyalata:

Ilyen a színe:

Természetes fénynél a kézfejemen:

Napfénynél a kézfejemen:

Jellemzők:
- Állatkísérlet-mentes kozmetikum!
- Tápláló E-vitaminnal, viasszal és organikus jojoba olajjal védi az ajkakat.
- Illatanyagmentes
- A legkiválóbb természetes alapanyagokból készült.
Nem tartalmaz: szintetikus színezékeket, szintetikus illatanyagokat, bismuth oxikloridot, petrokemikáliákat, parabéneket.

Amit ígér:
- Gyönyörű és hidratált ajkak
- Gyengéd, krémes felvitel
- Természetes ragyogás

Vélemény:
Szeretem, szeretem, szeretem :)
A színe valami csodás.
Nagyon szép fénye van és ragyogása.
Örülök, hogy nem szárít és tényleg hidratálja az ajkaimat, ami nekem nagyon fontos, különben állandóan ajakbalzsamoznom kellene.
Könnyű felvinni és egyenletesen oszlik el.
Krémes az állaga.
Nem a legtartósabb, de szépen kopik. Ilyenkor előkapom a táskámból és újra kifestem ha szükséges :)

Nagyon nagy kedvencem lett!

10 árnyalatban kaphatóak ezek a természetes rúzsok. 

Ha Nektek is megtetszett ez a rúzs, akkor az E-makeup oldaláról INNEN tudjátok megrendelni ;)

Ennél a sminknél is ezt a rúzst használtam:
Hát nem szép? Annyira imádom a színét.