2013. november 15.

Meis szemhéjpúder és pirosító 01

Sziasztok!
Úgy gondoltam, hogy mielőtt sminket mutatok ezzel a palettával, előbb érdemes lenne bemutatni :D
Ezt a palettát Hugimtól kaptam ajándékba és annyira örültem mikor megláttam ezeket a csodálatos színeket.
Nekem a 01 van meg.
A csomagolása műanyag.

Jól láthatóak a színek
A színeit imádom. Igazán élénk és fényes. Krémes állaga miatt könnyen felvihető, de azért vigyázni kell vele, mert egy kicsit porzik. Elég tartósnak mondanám, még szemhéjalapozó nélkül is kibír kb. 6 órát a szemhéjamon.
A szemhéjpúderek alatt találhatóak a pirosítók, amiket én a szemhéjamra használok ;)
Nagyon szép színük van és szintén krémes állagúak.
A kis palettában még található tükör és kétvégű applikátor.

Vakuval készült képek:

És a színek:
Természetes fény
Vakuval
Napfénynél
Természetes fénynél
Vakuval
Napfénynél
Szeretném még beszerezni a másik 3 palettát is :D

Tetszik Nektek ez a kis paletta?
Van Nektek Meis terméketek?



11 megjegyzés:

  1. Nekem a barnás paletta van meg. A színek csodásak,de nagyon rossz a porzás:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, vigyázni kell vele, mindig utána alapozok ;)

      Törlés
  2. Nekem is pont ez van meg, de az alsó az pirosító?? :O Én is mindig a szemhéjamra kenem fel, főleg most így ősszel ezek a barnás színek nagyon szépek tudnak lenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ilyen csodálkozva néztem.... alig vettem észre a hátoldalon az összetevők között :D

      Törlés
  3. Júj, nagyon tetszik! Főleg a sárga! *.*
    Imádom az erős pigmentált színeket. :)

    VálaszTörlés
  4. Ejha, tényleg nagyon szépek a színek :-)

    VálaszTörlés
  5. Hol lehet kapni? Köszi előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      megkérdeztem Hugit... nem emlékszik pontosan, de vagy 100-as vagy kínai üzletbe vette ;)

      Törlés
  6. Köszi szépen! Én azóta is nézem, de még nem találtam meg ezt a márkát. :-(

    VálaszTörlés