2013. augusztus 31.

Csillámtetoválás strasszkővel - Lépésről-lépésre

Sziasztok!
Ma egy csillámtetoválást hoztam Nektek, amit a csuklómra készítettem és aminek az elkészítését lépésről-lépésre mutatom meg.
Hozzávalók:



A kiválasztott sablon:

Levesszük a sablon fehér hátoldalát:

A 70%-os hígított alkohollal megtisztított bőrre felhelyezzük a sablont:

 A minta tetejéről eltávolítjuk a fóliát:


 Egyenletes, vékony rétegben felvisszük a bőrbarát ragasztót:

Várunk pár percet, ameddig a ragasztó teljesen színtelen nem lesz:

A minta közepére rakjuk a strasszkövet:

Az ezüst színű kozmetikai csillámport egy lapos ecsettel felvisszük a minta szélére:


A minta belső részére felvisszük a mályva színű kozmetikai csillámport:

Ujjbeggyel belenyomkodjuk a csillámport a ragasztóba.

A felesleges csillámport sörte ecsettel lesöpörjük:

Végül nagyon óvatosan eltávolítjuk a sablont: 

Sajnos a sablont csak darabokban tudtam eltávolítani :(

Az elkészült csillámtetoválás:


Minden szükséges eszközt és alapanyagot ami szükséges a csillámtetoválás elkészítéséhez megtudjátok vásárolni a Csillámvilág webáruház oldalán, az alábbi linkre kattintva:


Amiket én használtam:
- 70%-os hígított alkohol: gyógyszertárba kapható
- Vattakorong
- Festősablonok:


- Ecsetek




6 megjegyzés:

  1. úú de csini :)
    És ez fürdéskor nem jön le? Vagy meddig marad ez fent?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszike :)
      Nem jön le fürdéskor, persze azért vigyázni kell rá, nem dörzsöli :P
      Nekem 1 hétig simán megmarad és csak utána kezd el szépen lassan kopni.
      A lábfejemen, amiről videót is készítettem 2 hétig megmaradt :)
      ( Itt megtudod nézni, ha esetleg nem láttad volna: http://www.youtube.com/watch?v=2_Av4fptM_o )

      Törlés
  2. Azt hiszem én sosem fogom megszeretni a csillámtetoválást. Ennek ellenére ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Jól feldobtad a közepét a kővel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés