Csillámtetoválás strasszkővel - Lépésről-lépésre

Sziasztok!
Ma egy csillámtetoválást hoztam Nektek, amit a csuklómra készítettem és aminek az elkészítését lépésről-lépésre mutatom meg.
Hozzávalók:



A kiválasztott sablon:

Levesszük a sablon fehér hátoldalát:

A 70%-os hígított alkohollal megtisztított bőrre felhelyezzük a sablont:

 A minta tetejéről eltávolítjuk a fóliát:


 Egyenletes, vékony rétegben felvisszük a bőrbarát ragasztót:

Várunk pár percet, ameddig a ragasztó teljesen színtelen nem lesz:

A minta közepére rakjuk a strasszkövet:

Az ezüst színű kozmetikai csillámport egy lapos ecsettel felvisszük a minta szélére:


A minta belső részére felvisszük a mályva színű kozmetikai csillámport:

Ujjbeggyel belenyomkodjuk a csillámport a ragasztóba.

A felesleges csillámport sörte ecsettel lesöpörjük:

Végül nagyon óvatosan eltávolítjuk a sablont: 

Sajnos a sablont csak darabokban tudtam eltávolítani :(

Az elkészült csillámtetoválás:


Minden szükséges eszközt és alapanyagot ami szükséges a csillámtetoválás elkészítéséhez megtudjátok vásárolni a Csillámvilág webáruház oldalán, az alábbi linkre kattintva:


Amiket én használtam:
- 70%-os hígított alkohol: gyógyszertárba kapható
- Vattakorong
- Festősablonok:


- Ecsetek