NYC Sweet Splash ajakfény stift

Sziasztok!
Az előző posztban írtam a NYC újdonságról a NYC Sparkling Eye Dust szemhéjpúderről. Akkor írtam, hogy a következőbe megmutatom a NYC másik újdonságát az ajakfény stifteket. A Coty Kft-nek köszönhetően most akkor jöjjenek a Sweet Splash ajakfény stiftek.
Szintén fólia csomagolás található rajtunk, mint a szemhéjpúderen, ami nekem nagyon tetszik.

Szezonális termék, így csak a nyári hónapokban  elérhető.
A színek halványak, szinte áttetszőek és csodálatos fényt adnak az ajkaknak.
Mióta megkaptam őket tesztelni, napi szinten használom valamelyik árnyalatot és nagyon elégedett vagyok velük.
481 Mango Punch:
Őt használtam a legtöbbet. Nagyon tetszik a halvány színe a csodás csillogása. 

482 Pink Spark:
A 2. legtöbbet használt.
Tetszik, hogy enyhén rózsaszín, így nem nagyon feltűnő, de mégis ad egy kis színt az ajaknak

483 Revived Berry:
A legkevesebbet használtam, nekem inkább őszi szín, ezért elteszem őszre :) A 3 közül a legsötétebb.

Színek az ajkamon:


Összességében a 3 ajakfény stiftről:
- abszolút nem ragacsos
- kellemes gyümölcsös illat
- tetszik a kicsavarós kiszerelés
- szép fényes
- könnyű, egyszerű és gyors használat, akár tükör nélkül is
- ápolja az ajkakat

Számomra nagyon fontos, hogy az ajakfények vagy a rúzsok ne szárítsák az ajkaimat. Ennél a terméknél semmi ilyet nem tapasztaltam. Használatával kevesebb ajakbalzsamot használtam :)
Pár oldalon olvastam, hogy a megvásárlásuk után csalódtak bennük, mert a nagy melegben megolvadtak. Gondoltam kipróbálom és mivel a nagy melegben a táskámban lapult mind a 3, így könnyen utána jártam. Mondanom sem kell, hogy igazán melegben voltak tesztelve (napi 3 óra buszozás kánikulában). Én nem igazán tapasztaltam túlzott olvadás, csak minimálisat, ami engem nem zavart.

Nagyon szeretem ezeket az ajakstifteket, nagy kedvenceim lettek és állandó táskám lakói :)

Nektek megvan valamelyik árnyalat?
Mi a véleményetek róluk?