NYC Sparkling Eye Dust szemhéjpúder - Amethyst Dazzle 885

Sziasztok!
Nemrég mutattam meg Nektek a New York Color márka 2 újdonságát, a a Sweet Splash ajakfény stiftet és a Sparkle Eye Dust por állagú szemhéjpúdert. (Ha nem láttátok volna, akkor ITT megnézhetitek) Akkor azt írtam, hogy hamarosan látható lesz a blogon. Elérkezett az idő és a Coty Hungary Kft-nek köszönhetően most megmutatom Nektek a NYC Sparkling Eye Dust szemhéjpúdert, a követezőben pedig az ajakfény stifteket.

Por állagú szemhéjpúder applikátorral.
Magasan pigmentált formula, fémes árnyalattal.


 Nagyon örülök neki, hogy vékony fólia réteg található rajta, így talán a drogériákban találunk érintetlen terméket belőle :)

 A fólia eltávolítása után.
Az applikátor alakja.

Színe:
Kinti fénynél, árnyékban
Napfénynél
Én az Amethyst Dazzle 885 árnyalatot kaptam kipróbálásra.
Nagyon tetszik ez az árnyalat. Igazán intenzív és fényes.
Mikor sminket készítettem vele, már dicséretet is kapott, hogy nagyon szép színe van :)

Sajnos az applikátoros kiszerelés nem igazán tetszik. Sokkal jobban örülnék neki, ha tégelyes kiszerelésben lehetne kapni, mert mikor az applikátort kihúzom egyből potyog szanaszét a por :(
Nekem a szemhéjra sem sikerül úgy felvinni a szemhéjport, hogy ne potyogna a szemem alá a lila festék :(
Satírozásnál pedig eléggé halványodik.
Már többször próbáltam, de idáig mindig, így jártam :( Majd valamit megpróbálok kitalálni :) Lehet, hogy csak én vagyok béna :P
Kora délutánra sajnos már a szemredők közé gyűlik a festék.

Hamarosan sminket is mutatok vele :)

Nektek megvan valamelyik árnyalat?
Megvagytok vele elégedve?