Smink lépésről-lépésre

Sziasztok!
Ma egy step by step bejegyzést hoztam,  remélem elnyeri a tetszéseteket.
Ezt a sminket a tegnapi TAG videómban láthattátok, ha esetleg még nem, akkor ITT megnézhetitek :)


1. A szemhéjamra szemhéjalapozónak az ELF Studio Cream szemhéjárnyalót használtam (Dawn árnyalat)

2. A szemhéjam belső részére Lumiere 7 Heavenly Virtues pigmentet (Charity) raktam.

 3. A szemhéjam külső részére és a mélyítővonalba, majd az alsó szempilláim tövébe az ADEN Terracotta Pirosító Púder került.

4. A felső szempilláim tövébe az ADEN szemkontúrceruzával vékony kontúrvonalat húztam. (No.00 Devil)
5. A fekete vonal fölé egy arany színű noname tusvonal került.

6. Az alsó vízvonalat kihúzom az ADEN szemkontúrceruzával (No.00 Devil)

7. A szempilláimra a Miss Sporty Studio Lash 3D Volumytic szempillaspirált használtam. (Fekete)
A felső pilláimra 2 rétegben, az alsókra 1 rétegben raktam.

8. Az ajkamra az Elf Golden szájfény került.

További termékek:
- Rimmel London folyékony alapozó (Soft Beige 200)
- MaxFactor Pan Stik (13)
- ADEN Selymes kompaktpúder (01)
- Fleur de Sante pirosító



Szeretnétek még ilyen posztokat látni?
Melyiket szeretitek jobban az ilyen fotós step by step posztokat vagy a videósat?