Nyereményem érkezett :)

Sziasztok!
Ma megérkezett a nyereményem, amit a Facebook-on nyertem Angel's Creative oldalán ITT :)
Amit nyertem az egy zöld csomag volt :)
Tartalma:
- 1 db Angel’s Creative gomb gyűrű
- 1 db Angel’s Creative virág 
- 1 tasak lime illatú fürdősó
- 2 db, nagyon könnyű kis tavaszi sál (egy rövid és egy hosszabb)
- 2 db teafilter
- néhány szem cukorka :)

A nyeremények közelebbről:

A rövidebb sál:

 A hosszabb sál:

 Gomb gyűrű 

Virág, amit én választhattam, hogy minek szeretném ( gyűrű, hajcsat, hajgumi, kitűző)
Én gyűrűnek kértem :) 

A fürdősónak nagyon jó, kellemes, lime illata van.
A cukorkák nagyon finomak voltak :P
A teák is biztos finomak lesznek :)

Érdemes benézni Angel's Creative oldalára, mert folytatódik a Nagy 1000-es játék, ahol most a héten a SÁRGA csomagot nyerhetitek meg :)


Kattintsatok a képre és máris a játéknál vagytok!

Végül pedig 2 kép Rólam :)
A rövidebb sál és a virág gyűrű rajtam :)