2012. november 19.

SAKK III. forduló - FUTURE

Sziasztok!
Elérkezett a III. forduló, aminek a témája a FUTURE.
A múlt heti Black&White forduló sajnos nem úgy sikerült, ahogy terveztem és majdnem kiestem, ezért most mindent beleadtam és nekem nagyon tetszik a végeredmény.

Ha tetszik a sminkem, akkor nagyon örülnék egy szavazatnak az alábbi linkek valamelyikén :)
A linkre kattintva megtekinthetitek a többi lány sminkjét is :)

A szavazás menete ugyanúgy zajlik, mint az előző héten:
Annak a lánynak a nevét írod megjegyzésként a fent említett linken, akinek a sminkje elnyerte a tetszésedet :)
Szavazni szerda (11.21.) este 21 óráig tudtok.
További képek a sminkről:





22 megjegyzés:

  1. szia Adryenn!!
    nagyon klasszak gyönyörű!!már szavaztam is!!

    VálaszTörlés
  2. ez kérem szépen, ez... nagyon ott van :)

    VálaszTörlés
  3. Én is Rád szavaztam, nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  4. .nagyon jok lettek a kepek es az osszhatas is!

    VálaszTörlés
  5. eszeveszett jó lett ;)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű vagy ! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon-nagyon-nagyon tetszik, a Te sminked miatt éreztem úgy, hogy kár, hogy csak egy szavazati lehetőség van... Gyönyörű vagy, de nem szeretném, ha lefejelnél így :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi nem foglak lefejelni :D Nagyon szépen köszike ♥

      Törlés
  8. Minden közül, amit tőled láttam, már persze az ilyen extrémebbekre értem, ez a legjobb.

    VálaszTörlés
  9. Névtelen19:13

    Jégkirálynő ! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ötletes lett ez a sminked és csodás kivitelezéssel párosult! :)
    Szerintem nagyon beleillik a Future kategóriába.

    VálaszTörlés