2012. november 26.

SAKK IV. forduló - VIRÁG

Sziasztok!
Az elmúlt fordulón sikeresen továbbjutottam a Ti segítségetekkel :) Rengeteg kedves szót kaptam a FUTURE sminkemmel kapcsolatban :) Nagyon örülök, hogy ilyen sokatoknak tetszett :)
Most egy kicsit nehezebb dolgom volt, mivel a nátha elég rendesen közbeszólt :(
A mostani fordulónak a témája a VIRÁG!

 Ha tetszik a sminkem, akkor szavazzatok Rám! 
ITT MÁR A DÖNTŐBE JUTÁS A TÉT!!! 
A szavazás menete: Katt az alábbi linkek egyikén és ott írj egy megjegyzést a bejegyzés alján a nevemmel (Adri)  :) Szavazni csütörtök (11.29) este 21 óráig tudtok. Köszike Mindenkinek ♥
Minden szavazat számít! 
A többi lány sminkjét is megtaláljátok a linkre kattintva :)

További képek a sminkemről:






Amiket használtam:
Arc:




Szem:








Az alsó szempilláimra fehér szempillaspirált tettem és még használtam fehér szemceruzát is :)

Száj:



Remélem ez a smink is elnyeri a tetszéseteket :)





7 megjegyzés:

  1. Szép lett ismét *-*

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  3. Szép lett. :)
    Szavaztam rád a fordulókban egy kivételével,mert lemaradtam róla!
    Sajnálom,hogy nem jutottál be,mert biztos,hogy gyönyörű sminkeket láttunk volna tőled!
    Remélem ha máshol nem akkor itt a blogodon sok gyönyörű sminket láthatunk tőled. :)
    Nagyon ügyes voltál a fordulókban és büszke lehetsz magadra,hogy eddig eljutottál gratulálok így utólag!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Nagyon aranyos vagy :) Igyekszem majd sok sminket készíteni, ahogy az időm engedi :) Nagyon örülök én is, hogy idáig eljutottam :)

      Törlés