Nagy szempillaspirál teszt

Miután rendet raktam a smink cuccaim között, észrevettem, hogy van egy pár szempillaspirálom.
Így arra gondoltam, hogy megmutatom nektek, hogy nekem milyen szempillaspiráljaim vannak és azok mennyire jók.
Ezekről a spirálokról lenne szó:


1. Avon Superfull szempillaspirál:

Nem olyan rossz termék, de nem is kedvencem.
Elég hamar elkenődik és nem is igazán látszik a szememen.

2. Avon Superextend szempillaspirál:

Ezt a spirált már jobban szeretem.
Nagyobb szempilláim lesznek tőle és tartósabb is.

3. Avon SuperShock szempillaspirál:

Sokáig ez a spirál volt a kedvencem.
Szerettem hogy vastag a keféje, dúsított és hosszabbított is.

4. Avon SuperShock Max szempillaspirál:

Most ez a kedvenc spirálom.
Mint az előzőnél neki is elég vastag a keféje, amit én szeretek.
Jól ki lehet vele festeni a pillákat.
Látványosan növeli és íveli a szempillám, dúsabb és nem kenődik el.
Szinte minden sminkem ezzel készül, ahogy láthatjátok a blogon.

5. Double Black szempillaspirál

Az egyik 100 Ft-os vásárláson.
Talán 450 Ft-ért vettem.
Szeretem a kétvégű sminkcuccokat.
Az egyik kedvencem ennél a terméknél a tus vége volt.
Nagyon szép tusvonalat lehetett vele húzni.
Sajnos már kifogyott :(
A spirál se volt rossz az árához képest.
Mindennapi használatra teljesen jó volt.
Hosszabbított és nem kenődött el.

6. XXL szempillaspirál

Nagy kedvencem volt, mikor megvásároltam.
Ez is pár száz forintba került.
Sajnos már csak emlékbe tartogatom, már most alig tudtam vele kifesteni a pilláim.
Teljesen elhasználtam.
Itt is szerettem, hogy kétvégű.
Az egyik oldala, a fehér, kondicionáló volt.
A másik pedig az extra fekete.
A képen még lehet látni, hogy apró pillaszerű darabok voltak benne, amik a pilla végeire tapadtak és így extra méretű pillákat érhettünk el.

7. NYC Show Time szempillaspirál

Ezt a spirált csak azért szeretem, mert vízálló.
Semmi mást nem tudnék róla írni.
Nem igazán hosszabbít és összeragadnak a pilláim.
Mivel vízálló elég nehezen jön le a pillákról.


Remélem tetszett Nektek ez az összeállítás.
Írjátok meg, hogy Ti melyik használtátok már és mik a Ti tapasztalataitok.
Várom a véleményeteket!