2012. április 30.

Musical smink - Macskák

Biztos vagyok benne, hogy sokan tudjátok, hogy Zsuzsi oldalán ( http://livinpretty.blogspot.com/ ) elindult egy többfordulós sminkverseny Project Pretty néven.
Én is jelentkeztem, de sajnos nem kerültem be a 6 lány közé :)
Nem keseredtem el, hanem én is elkészítem itthon (versenyen kívül) a heti smink feladatokat.
A múlt heti téma a Musical volt.
Én mivel imádom a cicákat, így nem volt nehéz a választás.
Biztos kitaláljátok, hogy melyik musical mellett döntöttem.














Használt termékek:

Fleur De Santé







16 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, tök aranyos ez a smink! :-)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett!
    Cuki kis macsek lettél :-)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó!! :D

    XoXo
    Fanny
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Köszi Csajok :) Nagyon aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon cuki lett és milyen szép a hajad ezeken a képeken!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Flory :) Nagyon aranyos vagy :)

      Törlés
  6. úristen olyan gyönyörű szemed van *-* (irigykedek :D) Amúgy nagyon ügyes vagy. Tök jó lett.

    VálaszTörlés
  7. micsoda aranyos macskusz lennél :))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett, gratula! :-)

    VálaszTörlés
  9. Ó, ez nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés