Helia-D Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő

Sziasztok!
Ez a Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő a Pixibag dobozkámban volt.
Olvassatok tovább, ha kíváncsiak vagytok a véleményemre.

Nagyon szeretem, amikor a Pixi dobozokban teljes kiszerelésű termékeket találok.
Nagyon megörültem, mikor megláttam a dobozba, mert szoktam használni micellás arclemosókat. Alig vártam, hogy kipróbáljam, mert szeretem a micellás termékeket.

És akkor lássuk, hogy mit ígér:
Kettős hatású, gyengéden tisztít és ápol. Eltávolítja a sminket, emellett nyugtató és hidratáló hatású a száj- és a szemkörnyéken is. A benne lévő micellák magukhoz vonzzák a szennyeződéseket és sminket, így segítve azok könnyű és kíméletes eltávolítását a bőrről, alkohol vagy szappan használata nélkül. Gyulladásgátló, sebregeneráló és hámképző hatóanyagokat tartalmaz. Hatóanyagai késleltetik a bőr kiszáradását.
Összetevők:


A csomagolása  műanyag tasak, aminek a tetején van egy visszazárható, öntapadós fül, amin keresztül kihúzható a nedves kendő.
24 db/ tasak.
Minden bőrtípusra alkalmazható.

Véleményem:
A csomagolása tetszik, szerintem utazáshoz is megfelelő.
Az öntapadós fül jól visszazárható.
 Elég nedves, szépen leszedi még a makacs sminket is.
Nem irritál, nem csípi a szemem :)
Az illata engem nem zavar, de lehet, hogy valakinek erős. 
Jó lenne belőle szerintem egy illatmentes változat is, és utazáshoz esetleg egy kisebb, 10-es csomagolás ;)
  Kényelmes a használata.

A Helia-D oldalán 1.190,- Ft

Szerintem újra fogom vásárolni ;)

Remélem még sok ilyen szuper terméket fogok találni a következő PIXIBAG-ben is ;)

Ti próbáltátok már ezt a terméket?
Használtok micellás terméket?
Megszoktátok venni a PIXIBAG-et?