Avon Super Extend Winged Out szempillaspirál

Sziasztok!
Amikor megláttam az Avon katalógusban ezt az új spirált és elolvastam a leírást róla, tudtam, hogy nekem ki kell próbálni. Azt, hogy mennyire vált be számomra ez az újdonság tovább megtaláljátok.
Először is pár szó a csomagolásról:
A spirált egy műanyag csomagolás veszi körül, aminek én mindig örülök, mert így biztosak lehetünk benne, hogy mi bontjuk ki először. Mondjuk itt most nem drogériás szempillaspirálról beszélünk :)
A csomagolás könnyen eltávolítható, amin megtalálható az árnyalat neve is. 

A csomagolás levétele után a szemünk elé tárul ez a visszafogott, elegáns, fekete-ezüst szempillaspirál.
7 ml.

Amit ígér:
Mesésen hosszú és különálló szempillák! Remekül különválasztja és akár 80%-kal hosszabbá varázsolja még az egészen rövid szempillákat is.


Jellemzők:
- a madártoll sziluettje által ihletett spirálkefe a különleges, kúp alakú kefe alakját a madárszárny tollának a formája inspirálta
- a precíz és rugalmas kefe a nehezen elérhető szempillákat is befesti és íveli, így a pilláid szinte szárnyra kelnek



- hollófekete rostokat tartalmazó festék fantasztikusan hosszúvá teszi és intenzív színűvé varázsolja a pillákat, csomósodás nélkül


Nézzük milyen bevetésen:
- Spirál nélkül
- 1 réteg 
- 2 réteg

Szerintem szép eredményt lehet vele elérni, habár én azt hittem, hogy ettől drámaian hosszabb pillákat "készít".
Ettől függetlenül szeretem. Kényelmesen lehet vele dolgozni, a kefe kialakításának köszönhetően a kis pillákat is elérem vele.
Akinek alapból dús szempillái vannak és csak hosszabbítani szeretné őket, akkor ez egy remek választás.
Én előtte még szoktam egy dúsító spirált használni ;)
Kitart egész nap, nem pereg le.
Szép fekete színe van.
Mindennapi használatra szerintem tökéletes.

Ha megszeretnétek vásárolni, akkor az Avon oldaláról  INNEN tudjátok, vagy keressétek fel Avon Tanácsadótokat :)

Ti használtátok már ezt a spirált?
Szeretitek az Avon szempillaspirálokat?