AVON Far Away Glamour parfüm | Teszt

Emlékszem, hogy mennyire szerettem az Avon Far Away illatát és több évig használtam, mire meguntam. Azóta kijött több változata is és most itt a legújabb a Far Away Glamour. 
Mikor megláttam újdonságként, azonnal levett a lábamról a füstös, fekete üvegcséje. Hozzá tökéletesen passzol a már jól megszokott kis bojt.
Elegánssá teszi, hogy a kupak alsó része matt.
A kinézete, alakja alapján drága parfümnek tűnik.
50 ml-es.

A kupakot levéve visszaköszön a bojton látható arany szín.

És nem maradhat el az AVON felirat sem.

Illatkategória: virágos-orientális

Főbb illatjegyek:
- Fejillat: rózsabors, fekete ribizli, pink grépfruit nektár
- Szívillat: írisz, narancsvirág, madagaszkári vanília
- Alapillat: fekete pézsma, pacsuli, praliné

Az illat a kifújás pillanatában édes majd megérkezik a fekete ribizli is. Ezt követően jön a virágillat (főleg írisz) egy kis púderes beütéssel, enyhe füstösséggel és pézsmával.
A vanília ritkán érződik, néha viszont fel- felbukkan és ez a kis játékosság adja meg a parfüm titokzatosságát.

Rajtam sajnos nem sokáig érződnek a fő illatjegyek, viszont mikor ezek eltűnnek, akkor megmarad egy igazán kellemes, édeskés illat, ami nekem nagyon tetszik.

Mindenképp őszi, téli illatnak mondanám.

Szerintem lehet nappali és esti alkalomhoz is viselni.
Nappalra azért, mert annyira nem erőteljes illat, este pedig a sejtelmessége és füstössége miatt tökéletes a kis fekete ruha mellé.

Én nem igazán tudom megmondani, hogy melyik korosztálynak ajánlanám ezt az illatot. A játékossága, az édessége miatt akár egy 20 évesen is el tudom képzelni, ámde a titokzatossága, füstössége miatt tökéletesebb az idősebb hölgyeknek is.

Úgy gondolom, hogy egy megosztó parfüm lett, ugyanis valaki vagy szereti majd vagy egyáltalán nem.
Nekem is kellett pár nap próbálkozás vele, mert megmondom őszintén, hogy a leírás alapján nem ilyenre számítottam.
Majd az egyik nap mikor a mosásba pakoltam be a ruhákat nem tudtam elképzelni, hogy mi ez a finom illat, mire rájöttem, hogy az előző nap viselt pulóverem. Annyira tetszett az a különleges vanília illat, hogy tovább tesztelgettem a parfümöt és mára már szeretem viselni.

A parfümöt megtaláljátok az Avon webshopjában ITT vagy keressétek fel Avon tanácsadótokat :)