Naomi Campbell Pret a Porter Silk Collection EDT

Ezidáig még nem volt Naomi Campbell parfümöm, persze tudtam, hogy több illattal is előrukkolt már, de valahogy nem kerültünk közelebbi kapcsolatban, ezért is örültem, hogy tesztelhetem és végre megtörik a jég és kipróbálhatom a legújabb illatát a Silk kollekcióból, ami a Pret a Porter nevet viseli.

Kiszerelés:
30 ml-es 
Az üvege szerintem elég elegáns lett a tejüveg színű Naomi alakjával.
A méretének köszönhetően táskabarát. Könnyen magunkkal tudjuk vinni.


Illat:
Orientális-virágos

FEJ: Bergamott, mandarin és narancs
SZÍV: Jázmin és narancsvirág
ALAP: Vetiver, cédrus, vanília és borostyán



Kifújás után én egy füstös citrus illatot érzek, ami elsőre tán túl töménynek, erősnek, tolakodónak tűnhet, de pár perc elteltével lágyul az illat és előjön a púderes vanília enyhe virágillattal. Ez a virágillat fokozatosan eltűnik és megmarad a púderes vanília, ami most nagy kedvencem lett.

Rajtam kb. 5-6 órát bír, de ahogy feljebb írtam könnyen magunkkal vihetjük és napközben fel tudjuk frissíteni az illatot ;)


Én ezt az illatot inkább téli és őszi illatnak mondanám.
Nappali és esti viselethez egyaránt illik.

Ha a korosztályt kellene belőnöm, hogy kiknek ajánlanám, akkor inkább azt mondanám, hogy a púderessége miatt talán a 25 év felettieket mondanám.

Most nekem ez a kedvenc téli illatom :)

Mindenképpen illatozzátok meg, ha tehetitek.

Szeretitek a Naomi parfümöket?
Ismeritek ezt az illatot?