Vichy Eau Thermale Mineralizáló termálvíz

A Notino.hu webáruháztól érkezett hozzám ez a termálvíz arcpermet, aminek nagyon örültem, amikor kinyitottam a meglepetés dobozt.
Sok jót hallottam már erről a termékről és izgatottan kezdtem hozzá a teszteléshez.

 Bővebben a termékről:
A természet ereje által létrehozott, laboratóriumban nem reprodukálható termálvíz. Forrása a francia vulkanikus régió szívében található. Ezeréves útja során 4000 m mélyre jut el, és 15-féle aktív ásványi anyaggal és nyomelemmel gazdagodik. Segít megerősíteni a bőrt és fenntartani a bőr megfelelő pH-értékét, valamint hozzájárul a bőr természetes regenerációjához.
100% tiszta Vichy Termálvíz. Hipoallergén.
Az ásványokban és nyomelemekben gazdag Vichy Termálvíz nyugtatja és felfrissíti az irritált bőrt, növeli komfortérzetét, segít megerősíteni a bőr természetes védőrendszerét.
Használat:
Használja arctisztítás vagy borotválkozás után. Permetezze kb. 30 cm távolságról a bőrre. Hagyja hatni pár másodpercig, majd gyengéden itassa fel egy puha törülközővel. A smink rögzítésére vagy bármikor napközben a bőr felfrissítésére is használható.

Kiszerelés:
Táskabarát 50 ml-es, de kapható 150 ml-es változatban is.

Ezidáig nem is gondoltam volna, hogy a reggeli rutinom részévé válhat egy arcpermet. Nem éreztem szükségét, hogy nekem kellene. Imádom, hogy reggelente felfrissíti
és nedvességgel tölti fel az arcbőrömet. Ami még szintén nagyszerű ebben a termékben, hogy sminkelés előtt (hamar beszívja a bőröm) és akár napközben is használható, mert nem mossa le a sminket az arcról,
így a nyári melegben igazán frissítő lehet.
Nagyon megszerettem ezt az arcpermetet és ahogy írtam feljebb, a mindennapi arcápoló rutinom része lett.
Igazán klassz ez a termálvíz, ha napközben akarjuk felfrissíteni az arcunkat.
A termék megvásárolható a gyógyszertárakból és INNEN.